۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸
کد خبر: ۵۹۰۳۹۰
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

رسانه‌ها اهتمام بیشتری به انعکاس فعالیت‌های جهادی حوزویان خراسان شمالی داشته باشند

رسانه‌ها اهتمام بیشتری به انعکاس فعالیت‌های جهادی حوزویان خراسان شمالی داشته باشند
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر ضرورت ارائه فعالیت‌های جهادی حوزویان در رسانه‌ها، گفت: انعکاس این فعالیت‌ها در مطبوعات زمینه‌ساز ایجاد جریان فکری و فرهنگی قوی در کشور خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در نشست با مسئولان فرهنگی حوزه علمیه استان، اظهار داشت: ارائه و انعکاس فعالیت‌های جهادی حوزویان در رسانه‌ها زمینه آشنایی هر چه بیشتر مردم را با اقدامات جهادی حوزویان فراهم می‌کند.

وی افزود: درنتیجه آشنایی بیشتر اقشار گوناگون مردم با فعالیت‌ها و کارهای جهادی حوزویان فعالیت‌های جهادی در کشور به‌عنوان یک ارزش دینی سازنده نمود بیشتری پیدا کرده و می‌توانیم شاهد افزایش روزافزون این فعالیت‌ها در بین عموم مردم باشیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی اضافه کرد: امروزه علی‌رغم تمام توطئه‌ها و اقدامات دشمنان برای جدایی مردم و روحانیان از یکدیگر ارتباط بسیار تنگاتنگی بین حوزویان و مردم وجود دارد و در بسیاری موارد مردم عملکرد طلاب و روحانیان را الگوی خود قرار می‌دهند.

وی ادامه داد: در این راستا مردم با نکته‌بینی و بینش عمیق خود عملکرد طلاب و روحانیان را تجزیه‌وتحلیل کرده و همیشه همراه و همگام با روحانیان و در کنار آن‌ها اهداف و توطئه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

حجت‌الاسلام سالاری مکی با اشاره به فعالیت‌ها و اقدامات جهادی حوزویان، تصریح کرد: انجام فعالیت‌های جهادی، عمرانی و خدماتی از سوی طلاب و روحانیان سبب افزایش فعالیت‌های جهادی در سطح جامعه شده و به این طریق بخشی از تهاجم‌های فرهنگی دشمنان خنثی می‌شود.

 

وی در ادامه با تأکید بر تقویت ارتباط مدارس علمیه استان با رسانه‌های مجازی و مکتوب، خاطرنشان کرد: در این راستا مدارس علمیه استان باید گزارش فعالیت‌های جهادی طلاب و اساتید مدارس علمیه را به‌طور روشن و واضح در اختیار رسانه‌ها گذاشته و با رسانه‌ها همکاری داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه استان افزود: مدارس علمیه استان باید گزارش عملکرد طلاب و روحانیان حوزه‌های علمیه را در زمینه‌های گوناگون اجتماعی و فرهنگی به‌ویژه فعالیت‌های جهادی به رسانه‌ها ارائه کرده تا به این طریق زمینه تقویت جریان فرهنگی در کشور را فراهم کنند./9314/پ601/ب1

ارسال نظرات