۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸
کد خبر: ۵۹۰۴۳۵
نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا:

کیفیت در جنگ نرم از کمیت مهم‌تر است

کیفیت در جنگ نرم از کمیت مهم‌تر است
حجت الاسلام قلی‌زاده گفت: در جنگ نرم آن‌چیزی که باید مورد ملاک و اهمیت قرار گیرد کیفیت است نه کمیت، چرا که یک سرباز در جنگ نرم‌ می‌تواند در مقابل یک گردان مقاومت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، حجت الاسلام نجف قلی زاده سرایی، عصر امروز در دوره توانمندسازی مربیان و سرگروه‌های صالحین ارومیه اظهار داشت: کسی که به دنبال تربیت مردم است و خود را مربی معرفی می‌کند باید مصداق حدیث کونوا دعاة الناس بغیر السنتکم باشد و قبل از اینکه دیگران را با گفتار خود تربیت کند، عملش نشانگر راه باشد.

وی ادامه داد: کسی که در نظام اسلامی مسؤول است قبل از اینکه دنبال تربیت دیگران باشد باید نفس خود را تربیت کند و قبل از دیگران دنبال تربیت خود باشد وگرنه نمی‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه شهدا گفت: اخلاص در تربیت نیرو بسیار موثر است، در یک پایگاه بسیج روستایی جوانی تعریف می‌کرد از جیب خود هر هفنه هزینه می‌کنم و به این روستا می‌آیم تا چند جوان را با مسائل دینی و انقلاب آشنا کنم و این خیلی اهمیت دارد و چنین انسان‌های مخلصی هستند که انقلاب را بیمه کرده‌اند.

وی ادامه داد: در مکتب شهدا آنچه آموخته‌ایم این است با اخلاص در راه خدای متعال قدم برداریم و برای انقلاب و اسلام از همه چیزمان بگذریم همانگونه که شهدا اینگونه بودند.

حجت الاسلام سرایی افزود: باید نقاط قوت و ضعف‌ها شناسایی شود و اگر امروز در میدان عمل ،ضعف‌هایمان را پیدا نکنیم، مقابل دشمن با مشکل مواجه می‌شویم و دشمن از ضعف‌های ما برای ضربه زدن استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: در میدان جنگ آن‌ چیزی که مهم است این می‌باشد که باید کیفیت را در اولویت قرار داد چرا که در جنگ نرم یک سرباز اگر در کیفیت خوب عمل کند می‌تواند یک‌‌تنه در مقابل یک گردان بایستد ومقاومت کند و اقتضای جنگ نرم عمل با کیفیت است.

مسؤول دفتر نمانیده ولی فقیه در سپاه شهدا استان یادآور شد: در جنگ تحمیلی خاستگاه شهدا مساجد و پایگاه‌ها بودند و امروز هم باید مساجد به این مهم توجه کنند و کانون‌های صالحین باید به صورت فعال در مساجد عمل کنند و در تربیت نیروی مومن انقلابی فعال عمل کنند./۹۳۵/پ203/ب1

ارسال نظرات