۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۴
کد خبر: ۵۹۰۴۵۶
آیت الله مکارم شیرازی:

مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند

مردم در شرایط سخت اقتصادی هستند
حضرت آیت الله مکارم شیرازی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی مردم گفت: در شرایطی که مدام از قشر متوسط کم و به قشر فقیر افزوده می‌شود، دولت باید بودجه کمیته امداد را افزایش دهد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در دیدار مهندس فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعتماد مردم به این نهاد خدماتی را سرمایه‌ای ارزشمند برای مسؤولان و دست اندرکاران آن دانست.

وی با بیان این که با توجه به آمار‌ها شاهد افزایش اعتماد به کمیته امداد هستیم، خدمت به محرومان و اقشار ضعیف جامعه را کاری مهم و دارای اجر ارزیابی کرد.

حضرت آیت الله مکارم شیرازی با بیان این که کمیته امداد درجا نمی‌زند و فعالیت‌ها و کار‌های خود را گسترش می‌دهد بر لزوم افزایش بودجه این نهاد از سوی دولت تاکید کرد.

وی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات ناشی از آن که دامن گیر مردم شده است، گفت: در شرایط کنونی به لحاظ اقتصادی وضعیت خوبی نداریم و مدام از قشر متوسط کاسته و به قشر فقرا افزوده می‌شود.
 
حضرت آیت الله مکارم شیرازی اطلاع رسانی از خدمات، فعالیت‌ها و آثار کمیته امداد را به مسؤولان آن توصیه کرد و گفت: اگر مردم از عملکردتان بهتر و بیشتر بدانند یقنیا به شما کمک بیشتری خواهند کرد و از سویی دیگر پاسخ سؤالات نیز داده می‌شود و اعتماد افزایش پیدا می‌کند.
 
این مرجع تقلید همچنین  پرداخت صدقه و خواندن آیت الکرسی را عامل دفع بلا و خطرات دانست و تصریح کرد: ما نیز روز خود را با پرداخت صدقه آغاز می‌کنیم و البته آثار و برکات آن را نیز در زندگی خود دیده ایم. /۹۲۴/ج
ارسال نظرات