۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
کد خبر: ۵۹۰۵۳۳
حجت الاسلام علیجانی مطرح کرد؛

تعامل سازنده میان مرکز ملی پاسخگویی و معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی

تعامل سازنده میان مرکز ملی پاسخگویی و معاونت پژوهش دفتر تبلیغات اسلامی
حجت الاسلام علیجانی با اشاره به ارتباط سازنده مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان با رسانه‌ها، گفت: مشغول به پاسخگویی در این رسانه‌ها به شبهات دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمد علیجانی، مسؤول مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، پیش از ظهر امروز در نشست خبری بیان دستاوردهای دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: تعامل میان مرکز ملی پاسخگویی به سؤالات دینی با تعامل با معاونت پژوهشی دفتر تبلیغات فعالیت‌های مفیدی داشته که تألیفات با رویکردهای دینی و مسائل مربوط به خانواده از جمله این اقدامات بوده است.

وی در ادامه افزود: اداره پاسخگویی ضمن تعامل با رسانه‌های اصفهان، مشغول به پاسخگویی در این رسانه‌ها به شبهات دینی است، یکی از اقدامات این مرکز طرح پژوهشی است که ناظر به قطب‌ها و میزهای دفتر تبلیغات اسلامی است که که به صورت نشریه در فضای مجازی تدوین و منتشر می‌شود.

حجت الاسلام علیجانی خاطرنشان کرده: ویژه‌نامه‌های مناسبتی از دیگر اقدامات مرکز ملی پاسخگویی اصفهان است که با بازدید و استقبال خوب مخاطبین مواجه شده است./1304/پ602/ب1

ارسال نظرات