۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۹۰۵۵۱
جبهه العمل اسلامی لبنان:

سوریه به دلیل مبارزه با رژیم صهیونیستی نباید تضعیف شود

سوریه به دلیل مبارزه با رژیم صهیونیستی نباید تضعیف شود
جبهه العمل اسلامی لبنان ضمن حمایت از تغییر مواضع کشورهای عربی نسبت به سوریه، خاطرنشان کرد که سوریه به دلیل مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی نباید تضعیف شود.

به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، جبهه العمل اسلامی لبنان طی پیامی اقدام «محمد قریانی» از رزمندگان ارتش این کشور در مقابل سربازان رژیم صهیونیستی را قهرمانانه توصیف کرد و بیان داشت: این عضو ارتش لبنان با اقدام شجاعانه خود مانع از تجاوز سربازان رژیم صهیونیستی به خاک این کشور شد.

در این پیام آمده است: این اقدام ارتش نشان دهنده بصیرت و هوشیاری رزمندگان لبنان است. رژیم صهیونیستی دشمن درجه اول لبنان محسوب می شود بنابراین برای مقابله با این دشمن باید ارتش، مردم و اعضای جبهه مقاومت با یکدیگر متحد شوند تا نقشه های شوم آنان شکسته شود.

جبهه العمل اسلامی لبنان، سفر عمر البشیر رییس جمهور سودان به سوریه و دیدار با بشار اسد رییس جمهور این کشور را تاریخی توصیف کرد و اظهار داشت: این اقدام عمر بشیر یک اقدام مثبت در جهت حرکت کشورهای عربی برای بازگشت به سوریه است.

در این پیام نوشته شده است: سخنان رییس جمهور سودان در این دیدار مبنی بر ضرورت مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی را اقدامی نیکو برشمرد و تاکید کرد که سوریه به دلیل مبارزه با رژیم صهیونیستی نباید تضعیف شود./994/ب902/ف

ارسال نظرات