۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۹۰۵۶۸
حجت الاسلام پنام:

25 اثر برگزیده در جشنواره علامه حلی مورد تجلیل قرار گرفت

25 اثر برگزیده در جشنواره علامه حلی مورد تجلیل قرار گرفت
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به ارسال 521 اثر پژوهشی از سوی طلاب لرستانی، گفت: از این تعداد 25 اثر برگزیده اعلام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، امروز در اختتامیه دومین جشنواره استانی علامه حلی، گفت: با برگزاری این جشنواره به صورت استانی در این دو سال با مساعدت و پیگیری های مدیر حوزه علمیه استان لرستان شاهد رونق و توسعه فعالیت های علمی پژوهشی در حوزه علمیه استان هستیم.

وی افزود: جشنواره علامه حلی(ره) با هدف تشویق، ترغیب و رقابت طلاب پژوهشگر در حوزه های خواهران و برادران برگزار می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با اشاره به برگزاری کارگاه های پژوهشی ویژه طلاب خاطرنشان کرد: در طول این دو سال بیش از 50 کارگاه پژوهشی برای خواهران و برادران طلبه لرستانی برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری کارگاه های پژوهشی را ارتقای سطح علمی و پژوهشی طلاب خواند و اظهار داشت: در این کارگاه ها تلاش شده است که طلاب با اصول و مهارت های تحقیق و پژوهش آشنا شوند.

حجت الاسلام پنام در ادامه با بیان اینکه امسال 521 اثر پژوهشی به دبیرخانه جشنواره علامه حلی ارسال شد، خاطرنشان کرد: این آثار مورد ارزیابی های اجمالی و تفصیلی مرحله اول و دوم قرار گرفتند.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان با بیان اینکه در مجموع 25 اثر انتخاب و برگزیده شده است، یادآور شد: آثار ارسالی با محوریت علوم قرآنی، تاریخ اسلام، فرق و ادیان و فقه و اصول ارسال شده است.

گفتنی است، در پایان از آثار برتر پژوهشی تجلیل به عمل آمد./9451/پ602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات