۲۹ آذر ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸
کد خبر: ۵۹۰۶۲۲
طهرانچی خبرداد؛

تحصیل یک میلیون و 320 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی

تحصیل یک میلیون و 320 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی
رییس دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی با یک میلیون و 320 هزار دانشجو از بزرگترین دانشگاه های حضوری دنیا است، برنامه های تحولی این دانشگاه در مدیریت جدید را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار هیأت رییسه این دانشگاه با حضرت آیت الله نوری همدانی، روز وحدت بین حوزه و دانشگاه را گرامی داشت.

وی با اشاره به فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی بعد از این که رهبر معظم انقلاب آقای دکتر ولایتی را به عنوان رییس امنا منصوب کردند، برنامه جدیدی را برای تحول آغاز کرده است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: تیمی که در دانشگاه مستقر شده اند با پایبندی به نظام جمهوری اسلامی و مطالبات رهبر معظم انقلاب در حوزه آموزش عالی و تربیت فرزندان کشور فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با یک میلیون و 320 هزار دانشجو از بزرگترین دانشگاه های حضوری دنیا است، دانشگاه آزاد در همه کشور و حتی کشورهای منطقه فعالیت می کند و تغییر و تحول در دانشگاه آزاد اسلامی می تواند تغییر و تحول اجتماعی را در کشور رقم بزندو

طهرانچی ابراز داشت: آنچه که در سرلوحه کار هیأت رییسه دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته، تحول در دانشگاه است در زمینه های فرهنگی، علوم انسانی، کارآمد، بسترسازی اشتغال دانش بنیان جوانان در جهت کارآمد سازی نظام آموزش عالی و توجه به توسعه مناطق کشور مد نظر است.

وی عنوان کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اقدامات گسترده ای را آغاز کرده و امیدواریم با رهنمود بزرگان بتوانیم وظایف خود را بهتر از گذشته انجام دهیم.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از 24 هزار هیأت علمی و استاد راهنما در این دانشگاه فعالیت دارند و سالانه 10 هزار دانشجوی دکتری و 70 هزار دانشجوی ارشد به ظرفیت دانشگاه آزاد اضافه می شود./1323/پ202/ق

ارسال نظرات