۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
کد خبر: ۵۹۰۷۴۲
القدس العربی نوشت؛

دادگاه‌های بحرین فاقد ساده‌ترین استاندارد‌های بین المللی است

دادگاه‌های بحرین فاقد ساده‌ترین استاندارد‌های بین المللی است
بازداشت زنان و کودکان در زندان های رژیم آل خلیفه، ادامه طغیان این رژیم از طریق دادگاه های فاقد کمترین استانداردهای بین المللی است.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، نقض حقوق بشر در کشور‌های حوزه خلیج فارس از جمله بحرین وحشیانه و خودسرانه است که طبق آمار سازمان‌های حقوق بشر، کشور‌های مذکور در این عرصه رکورد‌ها را جابجا کرده اند.

به نوشته روزنامه القدس العربی چاپ لندن، بحرین کشوری است که زندانیان را در دادگاه‌های فاقد ساده‌ترین استاندارد‌های بین المللی به اعدام و و حبس‌های درازمدت محکوم می‌کند.

زنان و مردان بازداشت شده در زندان‌های بحرین تا حد مرگ شکنجه می‌شوند و سکوت غربی‌ها از جمله آمریکا و انگلیس موجب شده است تا حاکمان ستمگر همچنان به ستم و طغیانگری خود علیه شهروندان بحرینی ادامه دهند.

نیرو‌های امنیتی بحرین طی سال‌های گذشته صد‌ها زن و کودک را به اتهام‌های گوناگون بازداشت کرده اند و سازمان‌های حقوق بشر از هتک حرمت شدید زنان در زندان‌ها گزارش می‌دهند.

گفتنی است که رژیم آل خلیفه با تشدید صدور احکام حبس علیه مخالفان و تحرکاتش جهت در بند کشیدن فعالان سیاسی موجب شده است که بحرین یکی از کشور‌های باشد که بیشترین زندانی سیاسی را به نسبت جمعیتش داشته باشد که این موضوع ماهیت خشونت گرای آل خلیفه را بیش از پیش برای جهانیان نمایان کرده است./983/ب902/ف
ارسال نظرات