۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۹۰۷۴۶

استقبال گسترده کاربران جهان عرب از کمپینِ ضد آل‌خلیفه

استقبال گسترده کاربران جهان عرب از کمپینِ ضد آل‌خلیفه
در پی دفاع وزیر خارجه بحرین از موضع استرالیا علیه قدس، فعالان عرب در شبکه های اجتماعی کمپینی ضد وی راه اندازی کردند.
به گزارش بین الملل خبرگزاری رسا، فعالان عرب در کشور‌های مختلف عربی کمپینی در شبکه‌های اجتماعی علیه وزیر خارجه بحرین در پی دفاع وی از موضع استرالیا علیه قدس شریف راه اندازی کردند.

فعالان عرب هشتگی تحت عنوان «عراب_بیع_القدس» (طراح فروش قدس) علیه وزیر خارجه بحرین راه اندازی کردند و کمپین حمله به وی تشکیل دادند که با استقبال گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی تأکید کردند که ملت‌های کشور‌های عربی و اسلامی همواره جلوتر از حاکمانشان برای دفاع از قدس شریف در صحنه حضور خواهند داشت.

خالد بن احمد وزیر خارجه بحرین از مقامات استرالیا که به علت به رسمیت شناختن قدس غربی به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی با انتقادات زیادی مواجه شده اند، دفاع کرد.

اظهارات وزیر خارجه خانواده حاکم در بحرین در حالی بیان می‌شود که تلاش‌ها برای عادی سازی رژیم بحرین با رژیم صهیونیستی رو به افزایش است و آخرین آن‌ها نیز دفاع او از تهدیدات صهیونیست ها علیه لبنان به بهانه اقدام حزب الله در حفر تونل در مرز لبنان بود. 
 
گفتنی است که اسکات موریسون نخست وزیر استرالیا اعلام کرده بود که کشورش رسما قدس غربی را به عنوان پایتخت رژیم صهونیستی به رسمیت می‌شناسد./983/ب903/ف
ارسال نظرات