۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰
کد خبر: ۵۹۰۷۷۱
امام جمعه رشت:

افراد برای رسیدن به کرسی‌های ریاست، خود را به آب‌ و آتش نزنند

افراد برای رسیدن به کرسی‌های ریاست، خود را به آب‌ و آتش نزنند
امام جمعه رشت با بیان اینکه متأسفانه برخی برای رسیدن به پست و مقام دست به هر کاری می‌زنند، گفت: نباید به دنبال کرسی‌های ریاست، خود را به آب‌ و آتش زد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، نماینده، ولی فقیه در گیلان امروز در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان به سخنان مهم رهبر معظم انقلاب اسلامی در درس خارج خود اشاره کرد و گفت: نباید به دنبال کرسی‌های ریاست، خود را به آب‌وآتش زد.

وی با بیان این که متأسفانه برخی‌ها برای ورود به مجلس دست به هر کاری می‌زنند، افزود: مقام معظم رهبری در درس خارج فقه خود این گونه رفتار‌ها را غیر مدبرانه و غیر عقلانی دانستند.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با تأکید براین که شایسته سالاری در کشور نیازمند پذیرفتن مسؤولیت‌ها برای خدا است، خاطرنشان کرد: اگر مسؤولان خدا و آخرت را در مسؤولیت پذیری خود در نظر بگیرند، هیچ‌گاه به مردم کشور خود خیانت نخواهند کرد.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان این که مسؤولی که تنها برای خدا کار کند در خدمت به مردم لحظه‌ای کوتاهی نمی‌کند، گفت: در نظر نگرفتن خدا و آخرت در قرار گرفتن در مسؤولیت‌های اجرایی و تقنینی از عوامل بداخلاقی‌های سیاسی و اجتماعی است.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی در ادامه سخنان خود با تأکید بر این که امروز وظیفه مسؤولان کشور رسیدگی به مشکلات و گرفتاری‌های مردم است، افزود: این ملت در کنار مسؤولان مشکلات و فشار‌های اقتصادی را تحمل خواهند کرد.

وی به دستور ترامپ برای خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه اشاره کرد و آن را شکست دیگری برای آمریکایی‌ها در منطقه عنوان کرد و گفت: ایستادگی جبهه مقاومت در برابر توطئه‌های آمریکا موجب شکست و عقب نشینی این کشور از سوریه شده است.

نماینده، ولی فقیه در گیلان با اشاره به این که ملت بزرگ ایران اسلامی چهار دهه فشار، تحریم و تهدید آمریکایی‌ها را تحمل کردند، افزود: آمریکا در مقابل استقامت ملت ایران اسلامی به استیصال رسیده است.

امام جمعه رشت با بیان این که آمریکایی‌ها در عرصه بین الملل به استیصال و ذلت رسیده اند، افزود: جبهه استکبار با همه قدرت خود توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد./950/پ602/ب1
ایمانی
ارسال نظرات