۳۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۰۷۷۳
امام جمعه بجنورد:

فتنه 88 نقشه دشمن برای زمین‌گیر کردن نظام بود

فتنه 88 نقشه دشمن برای زمین‌گیر کردن نظام بود
امام جمعه بجنورد گفت: فتنه سال 88 نقشه از پیش طراحی‌شده دشمن برای زمین‌گیر کردن نظام و انقلاب اسلامی بود؛ اما مردم با 9 دی نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته مرکز استان که در محل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله نهم دی، اظهار کرد: فتنه سال 88 موضوعی فریبنده و حماسه یوم‌الله نهم دی همین سال هم اقدامی روشنگرانه در جامعه اسلامی ما محسوب می‌شود.

وی با اشاره به زمینه‌ها و پیش‌زمینه‌های ایجاد فتنه سال 88، افزود: فتنه مسئله‌ای جناحی و سیاسی نبود بلکه نقشه و توطئه واقعی دشمنان و بدخواهان برای زمین‌گیر کردن انقلاب و نظام اسلامی بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: هدف دشمنان و بدخواهان از ایجاد این فتنه، تغییر در ساختار و اصل نظام، با تغییر در افکار، باور و رفتار مردم بود.

وی با بیان اینکه ملت ایران، انقلاب اسلامی را به‌آسانی به دست نیاوردند که آسان هم از دست بدهند افزود: دشمنان قسم‌خورده ملت ایران، برای 22 بهمن‌ماه امسال هم با نقشه‌های از پیش تعیین‌شده می‌آیند؛ چراکه نمی‌توانند چهل‌سالگی و بلوغ انقلاب را ببینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برپایی نمایشگاه پژوهش استان در هفته گذشته، خواستار توجه نمایندگان و مسؤولان استان به جوانان بسیار فعال، نخبه و پژوهشگر برای ارتقای صنعت و تولید استان و کشور شد.

امام جمعه بجنورد همچنین در آستانه شب یلدا از مردم خواست در دورهمی های سالم و صله رحم و احترام گذاشتن به آن‌ها، نیازمندان را نیز در نظر بگیرند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی همچنین با تذکری نسبت به متولیان فرهنگی و ارشاد در استان گفت: کسی با برگزاری جشن و تئاتر مخالف نیست اما پیش از اکران عمومی باید نظارت‌های لازم و ممیزی مربوطه جهت جلوگیری از ایجاد تنش انجام شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در خاتمه با اشاره به برگزاری بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صداوسیما به میزبانی استان خراسان شمالی که در سال ۹۸ برگزار می‌شود، خواستار همکاری و همدلی همه دستگاه‌ها برای معرفی مطلوب استان از طریق این جشنواره مهم شد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات