۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶
کد خبر: ۵۹۰۸۲۹

چند خبر کوتاه از مجتمع آموزش عالی بنت الهدی قم

چند خبر کوتاه از مجتمع آموزش عالی بنت الهدی قم
نشست علمی «آخرت شناسی در حکومت اسلامی» در مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار می شود.

 به گزارش خبرگزاری رسا، نشست علمی «آخرت شناسی در حکومت اسلامی» از سوی معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی با همکاری معاونت پژوهش مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

این نشست همزمان با سوم دی‌ماه ساعت 8 تا 10 در حسینیه مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای شرکت در وبینار می‌توانند از طریقinternet explorerبه آدرسvc.miu.ac.ir/hoda  مراجعه کنند.

برگزاری جلسه پیش دفاع رساله دکتری «آرای تفسیری سید قطب درباره حاکمیت الهی و تأثیر آن بر گروه‌های افراطی و نقد آن»

یازدهمین جلسه پیش دفاع رساله دکتری با عنوان«آرای تفسیری سید قطب درباره حاکمیت الهی و تأثیر آن بر گروه‌های افراطی و نقد آن»  روز دوشنبه 3 دی‌ماه در( طبقه سو، سالن کنفرانس) مجتمع آموزش عالی هدی برگزار می‌شود.

این رساله در رشته تفسیر تطبیقی ارائه می‌شود و استاد راهنمای این رساله حجت‌الاسلام محمد فاکر میبدی است.

مشاوره این رساله دکتری را حجت‌الاسلام محمدعلی میرعلی بر عهده دارد و حجج‌الاسلام سید علیزاده موسوی، مهدی فرمانیان و محمود احمدی میانجی داوران اول تا سوم این رساله دکتری هستند.

انتشار شماره 47 نشریه شمیم هدی

شماره 47 نشریه شمیم هدی به همت معاونت فرهنگی مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی منتشر گردید.

موضوع این شماره به چهل‌سالگی انقلاب اختصاص‌یافته است و مطالب موجود در آن شامل راز ماندگاری انقلاب در آستانه چهل‌سالگی، دستاوردهای انقلاب اسلامی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، پویایی و پایستگی یک نظام در تطبیق با حکومت خاتم انبیا، دشمن را بشناسیم، آثار انقلاب اسلامی در حفظ حریم زنان و ... و مطالب متنوع دیگری همچون زی طلبگی برمدار سیره صادقی، فواید ورزش،نقش مثبت اندیشی در زندگی موفق از دیدگاه روانشناسی اسلامی، کودک و رفتار والدین و سایر موارد در این نشریه موردبررسی قرارگرفته است.

برگزاری کرسی ترویجی علمی واکاوی ادله نقلی شرط ذکورت در مناصب حکومتی و گستره دلالت آن

کرسی علمی ترویجی« واکاوی ادله نقلی شرط ذکورت در مناصب حکومتی و گستره دلالت آن» به همت معاونت پژوهش مجتمع آموزش  عالی بنت‌الهدی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر سید علی سید موسوی ارائه‌دهنده این کرسی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین جناب آقای دکتر نصرالله سخاوتی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر محمدرضا ضمیری به‌عنوان  ناقدان این کرسی هستند و مدیریت این کرسی علمی و ترویجی را رسول آقایی بر عهده دارد.

این کرسی روز یکشنبه دوم دی‌ماه از ساعت 12:20 تا 14 در سالن کنفرانس مجتمع آموزش عالی بنت‌الهدی واقع در خیابان انقلاب جنب گلزار شهدا برگزار می‌شود.

کارگاه داوری تجاری بین الملل

کارگاه «داوری تجاری بین الملل» به همت معاونت پژوهش مجتمع و با همکاری گروه علمی تربیتی حقوق با حضور حجت الاسلام و المسلمین دکتر بحرینی برگزار می شود.

این کارگاه ۴ دی ماه، از ساعت ۸ الی ۱۰ در اتاق جلسات مجتمع آموزش عالی بنت الهدی برگزار خواهد شد./968/د101/ج

فاطمه قاسمی
ارسال نظرات