۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۹۰۸۴۲
سرپرست دبیرخانه کانون های مساجد لرستان:

آگاهی بخشی و بصیرت افزایی رویکرد مهم کانون های مساجد است

آگاهی بخشی و بصیرت افزایی رویکرد مهم کانون های مساجد است
ابدالی پور گفت: بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و گفتمان سازی انقلاب راه مقابله با توطئه ها است و کانون های مساجد در این زمینه باید برنامه ریزی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمد ابدالی پور، سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، ظهر امروزدر دیدار با مدیران کانون های ویژه استان(کانون های دانشگاهی، مصلی و مراکز نظامی و انتظامی) گفت: این کانون ها در شناسایی، جذب و پرورش استعداد های جوانان نقش آفرین هستند.

وی بر ضرورت برنامه ریزی در زمینه جذب نخبگان و توانمندان فرهنگی در کانون های ویژه به ویژه در دانشگاه ها تأکید کرد و افزود: از شاخص های مشارکت دانشجویی جهت تحقق رشد و توسعه فرهنگی، کانون های فرهنگی هنری دانشگاه است.

ابدالی پور ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد با عنوان کانون های ویژه برای تحقق اهداف و برنامه های فرهنگی و تقویت مسؤولیت اجتماعی نقش بسزایی دارند و باید به این مهم توجه کرد.

وی در ادامه با اشاره به پیش رو بودن چهل سالگی انقلاب اسلامی بیان کرد: باید از ظرفیت کانون ها در نهادهای مختلف در زمینه تبیین و ترویج دستاوردهای انقلاب و بازگو کردن این دستاوردها بهره مند شد.

سرپرست دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان آگاهی بخشی و بصیرت افزایی را رویکرد مهم کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد و گفت: این مهم در راستای صیانت از انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه امروز دشمنان تلاش می کنند از آسیب های اجتماعی و مشکلات اقتصادی برای دین زدایی و جدایی مردم از انقلاب استفاده کنند، اظهار داشت: با آسیب شناسی و برنامه ریزی باید برای مقابله با توطئه های دشمنان گام برداشت.

ابدالی پور عنوان کرد: بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و گفتمان سازی انقلاب اسلامی مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی بر ضرورت تلفیق کارهای فرهنگی، هنری و دینی در راستای مقابله با توطئه های دشمنان تأکید کرد و گفت: از ظرفیت های موجود در دانشگاه ها، مصلی ها و مراکز نظامی جهت تقویت کانون های فرهنگی هنری مساجد باید بهره مند شد./9451/پ602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات