۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۴
کد خبر: ۵۹۰۸۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

برنامه های دهه فجر با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود

برنامه های دهه فجر با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان از برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر خبر داد و گفت: این برنامه ها با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: کمیته های تخصصی برای برگزاری برنامه های ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب راه اندازی و تشکیل می شود.

وی به راه اندازی کمیته تشکل های دینی و مردمی و قرآنی در استان اشاره کرد و افزود: هدف از تشکیل این کمیته ها ارتقای کمی و کیفی برنامه ها در دهه مبارک فجر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به تقارن دهه مبارک فجر با ایام فاطمیه خاطرنشان کرد: امسال ویژه برنامه های چهلمین سال پیروزی انقلاب با عنوان فجر فاطمی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه های دینی، اهل بیت(ع) و قیام امام حسین(ع) است، اظهار داشت: هدف از برگزاری ویژه برنامه های دهه مبارک فجر با عنوان فجر فاطمی بهره گیری از آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام مهدوی خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر از ظرفیت مبلغان در مناطق مختلف شهری و روستایی با هدف اجرای مناسب برنامه ها و تبیین و تشریح آرمان ها و دستاوردهای انقلاب برگزار می شود.

وی بر ضرورت حضور و فعالیت مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: حضور مبلغان در زمینه بصیرت بخشی و روشنگری در جامعه نقش آفرین است و همواره در مناسبت های خاص همچون ایام دهه فجر و ایام فاطمی از ظرفیت مبلغان بومی و غیر بومی بهره مند خواهیم شد./9451/ت602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات