۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۵۹۰۸۶۰
عضو شورای مرکزی جبهه مردمی:

گره زدن مشکلات کشور به معاهدات بین المللی فرافکنی است

گره زدن مشکلات کشور به معاهدات بین المللی فرافکنی است
فروزنده با بیان این که گره زدن مشکلات به معاهدات بین المللی، فرافکنی است، گفت: مسؤولان به جای نگاه به غرب، سیاست های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند.

لطف الله فروزنده عضو شورای مرکزی جبهه مردمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که آمریکا دشمن آشکار ملت ایران است، گفت: هر کسی که این موضوع را قبول نداشته باشد، از آگاهی های لازم برخوردار نیست، زیرا آمریکا حامی رژیم شاهنشاهی بود و از همان ابتدای انقلاب دشمنی اش را با نظام مقدس جمهوری اسلامی آغاز کرد.

وی به توطئه انگیزی های غرب علیه ملت ایران اشاره و اظهار کرد: از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد نقشه های آمریکا برای براندازی کشور بوده ایم، اما به این دلیل که از پشتوانه های معنوی برخوردار هستیم، نتوانسته اند کار به جایی ببرند.

فروزنده با بیان این که جریان غرب گرایی در کشور هیچگاه موفق نخواهد شد، ابراز کرد: شاید این جریان بتواند میان جامعه نخبگانی به فضاسازی بپردازد، اما حقیقت این است که امروز مردم با بصیرت کشورنسبت به بدعهد بودن آمریکا کاملاً آگاهی دارند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی با تأکید بر این که برجام چهره کریه آمریکا را نشان داد، بیان کرد: امروز دیگر کسی تردید ندارد که آمریکا قابل اعتماد نبوده و در پی براندازی نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان این که برخی افراد نسبت به غرب تصورات نادرست دارند، خاطرنشان کرد: افکار عمومی ملت ما امروز روشن شده و دیگر کسی نمی تواند با شعار غرب گرایی به اهداف خود برسد.

فروزنده با اشاره به این که گره زدن مشکلات کشور به معاهدات بین المللی، فرافکنی است، گفت: متأسفانه یک عده در کشور، ظرفیت ها و توانمندی های داخلی را باور ندارند و نمی دانند اعتماد به دشمن یک خطای بزرگ است؛ تئوری و نوع نگاه این افراد «اعتماد به غرب» است، در حالی که اگر بر توان داخلی تکیه کنند همه مشکلات حل خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی خاطرنشان کرد: برخی مسؤولان از آن جهت که نتوانسته اند به وعده های خود عمل کنند، هنگامی که با مطالبات مردمی مواجه می شوند مسائل و مشکلات کشور را به معاهدات بین المللی گره زده و به فرافکنی می پردازند.

وی بر ضرورت توجه مسؤولان به ظرفیت های داخلی تأکید و عنوان کرد: مسؤولان به جای نگاه به غرب باید سیاست های اقتصاد مقاومتی را دنبال کنند؛ امروز تحریم ها می تواند فرصتی باشد برای این که استراتژی اقتصادی کشور که واردات محور بوده است تغییر کرده و به اقتصادی با رویکرد تولید محور تبدیل شود.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 16

/841/ت302/ق

ارسال نظرات