۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۳
کد خبر: ۵۹۰۸۷۸
آیت الله توکل در گفت وگو با رسا:

رزمایش پیامبر اعظم سپاه قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید

رزمایش پیامبر اعظم سپاه قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید
نماینده خبرگان با بیان این که دشمن با مشاهده قدرت نظامی کشور احساس ترس می کند، گفت: رزمایش نیروهای مسلح حاوی پیام اقتدار ملت ایران برای دشمن است.

آیت الله سید رحیم توکل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که رزمایش پیامبر اعظم(ع) سپاه مقتدر جمهوری اسلامی، اقتدار نظامی ایران را به رخ جهانیان کشید، گفت: دشمن با استفاده از ماهواره ها و نیروهای جاسوسی که دارد، قدرت نیروهای مسلح ما را رصد کرده و با دیدن قدرت نظامی کشور احساس ترس می کند.

وی بر لزوم برگزاری رزمایش های مقتدرانه از سوی نیروهای مسلح کشور تأکید و اظهار کرد: هر اندازه اظهار و ابراز قدرت نیروهای مسلح ایران بزرگ تر و با شکوه تر صورت گیرد، دشمنان ما احساس ترس بیشتری می کنند.

آیت الله توکل خاطرنشان کرد: رزمایش هایی که از سوی نیروهای مسلح انجام شدو، حاوی پیام قدرت و اقتدار ملت ایران برای دشمن است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تأثیر رزمایش های نیروهای مسلح در خنثی سازی توطئه های دشمن اشاره و ابراز کرد: دشمن با مشاهده قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران حتی فکر حمله کردن هم به ذهنش خطور نمی کند.

وی در ادامه با اشاره به حمله موشکی سپاه به تروریست های داعش تأکید کرد: هنگامی که دشمن دقت و توان نیروهای مسلح ایران را مشاهده می کند، در می یابد که اگر جمهوری اسلامی به میدان وارد شود، با نقطه زنی همه سران فتنه را از بین می برد، از همین جهت از جنگ نظامی با ایران می هراسد.

آیت الله توکل ادامه داد: دشمن هنگامی که از قدرت نظامی ایران احساس ترس کند، از راه فتنه انگیزی وارد شده و با اجیر کردن افراد نادان سعی می کند به ایجاد توطئه بپردازد، بنابراین باید مراقب این عرصه ها نیز باشیم تا دشمن را شکست دهیم.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 22

 

/841/ت302/ق

ارسال نظرات