۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۵۹۰۸۸۰
آیت الله حیدری در گفت وگو با رسا:

تدبیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح توطئه دشمن علیه انقلاب را خنثی کرده است

تدبیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح توطئه دشمن علیه انقلاب را خنثی کرده است
نماینده خبرگان با تقدیر از برگزاری رزمایش پیامبر اعظم سپاه گفت: تدبیر رهبری و اقتدار نیروهای مسلح توطئه های دشمن علیه انقلاب را خنثی کرده است.

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، رزمایش پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران را مظهر قدرت و اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دانست و گفت: برگزاری این نوع رزمایش ها سبب می شود تا دشمن حتی فکر تهاجم و تجاوز به خاک میهن ما به ذهنش نرسد.

وی به آیه شریفه «وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» اشاره کرد و با بیان این که دشمن با مشاهده رزمایش های مقتدرانه نیروهای مسلح احساس ترس می کند، اظهار داشت: رزمایش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به دشمنان اعلام می کند، حتی فکر حمله به ایران را هم به ذهن خود راه ندهند.

آیت الله حیدری با اشاره به این که برگزاری رزمایش از سوی نیروهای مسلح نشانگر بخشی از قدرت حقیقی ایران است، عنوان کرد: این رزمایش ها حاکی از هوشیاری، بیداری و آمادگی شبانه روزی نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: رزمایش های نیروهای مسلح خطراتی که از سوی دشمن قرار است ایجاد شود را پیشاپیش دفع می کند.

آیت الله حیدری با بیان این که آمادگی نیروهای مسلح و قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی بسیاری از نقشه های توطئه آمیز دشمن را دفع کرده است، بیان کرد: تدبیرات رهبر معظم انقلاب، آمادگی نیروهای مسلح و اقتدار ملت ایران همواره سایه جنگ را از سر کشور دور نگه می دارد.

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 13

 

/841/ت302/ق

ارسال نظرات