۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۲
کد خبر: ۵۹۰۹۲۳
از سوی اداره امور تربیتی جامعه الزهرا صورت گرفت؛

اعلام فراخوان ثبت نام در نخستین گردهمایی فعالان حدیثی جامعه‌الزهرا

اعلام فراخوان ثبت نام در نخستین گردهمایی فعالان حدیثی جامعه‌الزهرا
مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) از برگزاری نخستین گردهمایی فعالان حدیثی در این مجموعه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سرکار خانم طیبه سادات طباطبایی مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) اظهار داشت: نخستین گردهمایی فعالان حدیثی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام روز پنجشنبه ۶ دی در این مؤسسه علمی حوزه‌ای برگزار می‌شود.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) یادآور شد: پیرو تأکیدات رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی مبنی بر اهتمام طلاب به فعالیت‌های حدیثی، اداره قرآن و حدیث جامعه‌الزهرا علیهاالسلام با استعانت از پروردگار متعال، دوره‌های حدیث‌خوانی اصول کافی، نهج‌البلاغه‌خوانی، دوره‌های تربیت مربی نهج‌البلاغه و صحیفه سجادیه، مسابقات و نشست‌های حدیثی را برگزار کرده است.

طباطبایی افزود: این اداره در نظر دارد گردهمایی بزرگ فعالان حدیثی را با حضور طلاب فعال در دوره‌های مذکور برگزار کند.

وی تصریح کرد: فعالان حدیثی جامعه‌الزهرا علیهاالسلام جهت ثبت نام و شرکت در این گردهمایی می‌توانند تا ۳ دی با شماره تلفن های ۳۲۱۱۲۴۳۶ و ۳۲۱۱۲۵۴۸ تماس بگیرند.

مدیر کل امور تربیتی جامعه‌الزهرا(س) گفت: هدف از برگزاری این گردهمایی، تبیین و شناسایی جایگاه و اهمیت متون روایی در تربیت و تبلیغ، ایجاد زمینه ترویج روایات اهل بیت علیهم‌السلام، توانمندسازی طلاب در برگزاری جلسات حدیث‌خوانی، شناسایی طلاب توانمند برای برگزاری دوره‌ها و همچنین تقدیر از فعالان ممتاز از میان اساتید، طلاب و همکاران است.

طباطبایی بیان داشت: در این گردهمایی، طلاب از سخنان اساتید برجسته حدیثی در قالب کارگاه در دو نوبت صبح و عصر بهره‌مند می‌شوند./1324/د102/ب1

ارسال نظرات