۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۹۰۹۲۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

افزایش طلاق نتیجه نفوذ فرهنگ بیگانه در جامعه است

افزایش طلاق نتیجه نفوذ فرهنگ بیگانه در جامعه است
امام جمعه بیرجند گفت: وقتی تحت تاثیر فرهنگ بیگانه قرار بگیریم آمار طلاق نیز افزایش می یابد اما در مناطقی که ایمان و اخلاص است، آمار طلاق نیز پایین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت: ثبت احوال در هویت اشخاص و سوءاستفاده نکردن از این هویت نقش مهمی دارد.

وی با بیان اینکه باید جلوی دستبرد و سوءاستفاده از هویت اشخاص گرفته شود، گفت: خدماتی که ثبت احوال در نقاط دور افتاده ارائه می‌دهد یک اقدام شایسته و خداپسند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه برای کاهش مشکلات مردم باید از هیچ تلاشی دریغ نکنیم، افزود: وقتی تحت تاثیر فرهنگ بیگانه قرار بگیریم آمار طلاق نیز افزایش می‌یابد اما در مناطقی که ایمان و اخلاص است، آمار طلاق نیز پایین است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه جای ایمان ضعیف را نمی‌توان با ثروت پر کرد، گفت: افراد با ایمان، امر مقدس ازدواج را آسان و بر ملاک ارزش‌های دینی و فرهنگی می‌گیرند.

وی تصریح کرد: کسانی که ایمان دارند می‌دانند روزی انسان به دست خداوند متعال است و افراد با ایمان ضعیف و سست نیز به دنبال مال‌اندوزی هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، داشتن ایمان را از مهم‌ترین مؤلفه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: شعار «فرزند کمتر، زندگی بهتر» از افکار وارداتی است./9314/پ602/ب1

ارسال نظرات