۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۴
کد خبر: ۵۹۰۹۴۶
حجت الاسلام حسینی:

هیچ تغییری در آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی حاصل نشده است

هیچ تغییری در آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی حاصل نشده است
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته بدون هیچ تغییری موجب واهمه دشمنان اسلام بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام سیدشهاب الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی امروز در جمع رؤسای ادارات شهرستانی با تأکید بر تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول چهل سال گذشته اظهار داشت: تمامی این پیشرفت‌ها در شرایطی به وجود آمده که دشمنان 8 سال جنگ و چهل سال تحریم را تحمیل ملت ایران کرده اند.

وی با بیان این‌که دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در بهترین شکل و با بهره‌مندی از ابزار فرهنگ و هنر برای اقشار مختلف مردم تبیین شود، افزود: ویژه برنامه‌های دهه فجر فرصتی برای تبیین ارزش‌هایی است که خون هزاران شهید پای آن ریخته شد و برای دوام و بقای آن مجاهدت های زیادی صورت گرفت.

حجت الاسلام حسینی با تأکید بر این‌که ظرفیت تبلیغی موجود در سازمان تبلیغات اسلامی به صورت تمام و کمال در ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته خواهد شد، افزود: امسال اعزام روحانیان به مناطق شهری و روستایی استان همزمان با دهه فجر به صورت گسترده‌تر پیگیری می شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته بدون هیچ تغییری موجب واهمه دشمنان اسلام بوده است؛ انقلاب اسلامی در این چهل سال دستاوردهای داشته که هنوز عده‌ای از درک آن عاجز هستند.

وی ادامه داد: مساجد، هیأت‌های حسینی، مداحان، روحانیان، انجمن های اسلامی، تشکل های قرآنی، جمعیت بانوان فرهیخته و کانون های فرهنگی مساجد دارای ظرفیت‌های مهم تبلیغی و تبیینی در جهت معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند، که باید با حداکثر توان مورد بهره قرار گیرند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی باید هم به گذشته توجه شود و هم به آینده، هرچند امروزه کمبودهایی در کشور احساس می شود، اما ارکان انقلاب اسلامی همچون عدالت طلبی، کمک به مظلومان جهان، محرومیت زدایی از روستاها و گسترش معارف اسلامی و قرآنی همچون گذشته مورد توجه است./935/پ602/ب1

ارسال نظرات