۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
کد خبر: ۵۹۰۹۶۷
مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر:

روند اصلی آموزش در مدرسه علمیه کوثر پژوهش محوری است

روند اصلی آموزش در مدرسه علمیه کوثر پژوهش محوری است
مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر تحول بنیادین علم را در گور امر پژوهش دانست و گفت: پژوهش محوری روند اصلی آموزش در مدرسه علمیه کوثر است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، خدیجه جلالی مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر، امروز در آیین افتتاحیه نخستین پژوهشکده مطالعاتی تخصصی کوثر که در مدرسه علمیه کوثر برگزار شد، گفت: مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر در سال ۱۳۶۳ تاسیس شد و در این چند سال روال آموزشی، تبلیغی و پژوهشی خود را با موفقیت طی کرده است.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: تحول بنیادین در تولید علم باید مورد توجه قرار گیرد؛ برای تحول باید ابتدا زیر ساخت‌ها ایجاد شود از این رو مدرسه علمیه کوثر طی این سال‌ها تلاش کرد تا روند آموزش را به سمت پژوهش محوری سوق دهد و موفقیت‌های بسیاری را در این زمینه کسب کند.

جلالی پایان‌نامه‌های دفاع شده در این مرکز علمی حوزوی را بسیار ارزشمند و دقیق دانست و ابراز کرد: برخی از این پایان نامه‌های به صورت کاربردی انجام شده است و بیش از ۱۰۰ اثر به چاپ رسیده و حدود ۳۰۰ عنوان پایان نامه در سطح ۲ و ۳ به دفاع گذاشته شده است.

مدیر مجتمع آموزش علوم اسلامی کوثر ادامه داد: دو نشریه علمی و فرهنگی و اجتماعی از دیگر اقدامات فعالیت‌های پژوهشی این مجتمع به شمار می‌رود.

وی افزود: همچنین در عرصه بین الملل با دعوت از اساتید برجسته دانشگاهی داخلی و خارجی دعوت به عمل آمد تا در زمینه مباحث خانواده و وضعیت زنان در جوامع مختلف بحث و بررسی شود./۸۱۳/پ202/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات