۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۹
کد خبر: ۵۹۰۹۹۸
تولیت مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین:

ایستادگی مهمترین پیام حماسه مردمی 9 دی است

ایستادگی مهمترین پیام حماسه مردمی 9 دی است
حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی گفت: پیام تاریخی ملت مسلمان ایران در حماسه مردمی ۹ دی، ایستادگی در مقابل دشمنان به ویژه آمریکا بود.

حجت الاسلام والمسلمین خسرو شاهی تولیت مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت ایام الله ۹ دی در پاسخ به سوالی درباره چرایی پاسداشت همه ساله حماسه مردمی ۹ دی، گفت: نظام جمهوری اسلامی در طول تاریخ ایران دارای یک نظام خاصی بوده که مهم‌ترین ویژگی آن مردمی بودن و منطبق بودن آن با شریعت اسلام است.

وی با بیان اینکه تا به حال در ایران نظامی مردمی مثل نظام جمهوری اسلامی سر کار نیامده است اظهار داشت: بصیرت و شناخت مردم نسبت به نظام و کارگزاران نظام که در راس آنان، ولی فقیه که یک مرجع تقلید با رساله می‌باشد، سبب شده است که مردم با فکر و تعقل در حفظ نظام و انقلاب بکوشند و این حوادث ۹ دی و به میدان آمدن مردم و بزرگداشت همه ساله آن از همین منظر است.

استاد حوزه علمیه در ادامه با اشاره به نقش جبهه استکبار به ویژه آمریکا در آشوب‌ های بعد از انتخابات ریاست جمهوری در سال ۸۸ از هدف نهایی آنان علیه انقلاب گفت و بیان داشت: دشمنان ما همواره صریحا بیان کرده اند که هدفشان از آشوب و درگیری، تغییر نظام در ایران است، آنها به دنبال ایجاد نظامی هستند که دلخواهشان بوده و با آنان همکاری داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی ادامه داد: دشمنان از ایران مستقل و ایرانی که زیر نظر روحانیت مستقل است ناراحت هستند و تمام هدفشان از اغتشاشات و آشوب‌ های سال ۸۸ و تحریم‌های اخیر، شوراندن مردم علیه نظام برای سرنگونی است که البته این یک خیال خام و خوابی غیر قابل تعبیر برای آنان است.

وی همچنین با توجه به بیانات اخیر رهبر انقلاب درباره لزوم هشیاری همه در برابر فتنه آینده در سال ۹۸ و ماهیت آن، گفت: نقشه دشمن برای فتنه آینده اولا، اختلاف و تفرقه افکنی بین مسلمانان و نا امن کردن مرز‌های میهن اسلامی است و ثانیا، احتمالا تحریم‌های مضاعف برای به زانو درآوردن ملت ایران که همه به ویژه مسؤولان اگر نظرات رهبری را اجرا کنند و همراه با مردم باشند، ملت در مقابل هر فتنه‌ای قد علم کرده و پیروز خواهد بود.

تولیت مدرسه علمیه شیخ عبدالحسین در پایان پیام مهم و تاریخی مردم مسلمان ایران در ۹ دی را ایستادگی دانست و خاطر نشان کرد: ما بر روی آرمان‌ها و اعتقاداتمان ایستاده ایم و آمریکا و دیگر اذنابش هیچ غلطی نمی توانند کنند./۸۱۱/ت302/ب1

ارسال نظرات