۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۱۰۱۱
به همت مؤسسه میقات؛

دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب برگزار می شود

دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه طلاب برگزار می شود
دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی ویژه برادران طلبه به همت مؤسسه فرهنگی و تبلیغی میقات جوانان انقلاب اسلامی برگزار می شود.

حجت الاسلام مطلبی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی از سوی مؤسسه فرهنگی و تبلیغی میقات جوانان انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این دوره ویژه برادران طلبه است.

مدیر مؤسسه تبلیغی جهادی میقات جوانان انقلاب اسلامی با اشاره به شرایط نام نویسی در دروه تخصصی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: صرف طلبه بودن برای شرکت در این دوره کافی است اما طلاب دارای تحصیلات دانشگاهی یا تبلیغ دانشجویی در اولویت هستند.

وی خاطرنشان کرد: سطح مقدماتی دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی به مدت سه روز از چهارشنبه پنجم دی ماه تا جمعه هفتم دی ماه از ساعت 7:15 تا 15:45 در مؤسسه میقات جوانان واقع در خیابان صفائیه کوچه 26 پلاک چهار برگزار می شود.

حجت الاسلام مطلبی پور ادامه داد: از موضوعات دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی می توان به علما مجاهدین اقتصاد مقاومتی، نفوذ در جنگ اقتصادی، بیان اجمالی اقتصاد مقاومتی، مبنای تعارض غرب با انقلاب اسلامی، الگوی نبرد غرب با انقلاب اسلامی، تبیین تفصیلی اقتصاد مقاومتی و تبیین تفصیلی اقتصاد مقاومتی اشاره کرد.

وی در پایان در زمینه زمان و شیوه نام نویسی در دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی، گفت: علاقه مندان به شرکت در دوره تخصصی اقتصاد مقاومتی می توانند جهت نام نویسی تا ساعت 12 سه شنبه چهارم دی ماه به سامانه اینترنتی مؤسسه میقات به نشانی http://miqat.ir/ یا لینک نام نویسی به نشانی http://yon.ir/miq40 مراجعه کنند./1324/ت302/ج

ارسال نظرات