۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۰۲۳
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان:

همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نسل انقلابی مؤثر است

همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نسل انقلابی مؤثر است
معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان بر ضرورت همکاری حوزه و آموزش و پرورش تأکید کرد و گفت: این مهم در تربیت نسلی انقلابی و ارتقای معنویت در جامعه مؤثر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد ولی پور، معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان، ظهر امروز در ادامه نشست هم اندیشی برنامه های کمیته همکاری های حوزه و آموزش و پرورش استان گفت: همکاری حوزه و آموزش و پرورش در تربیت نسلی انقلابی و ارتقای معنویت جامعه ضروری است.

وی با بیان ینکه برگزاری نشست های کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش برای اجرای هدفمند برنامه ها ضروری است، افزود: مهم ترین رویکرد کمیته همکاری حوزه و آموزش و پرورش کیفیت محوری است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اعزام طلاب مبلغ به مدارس اموزش و پرورش خاطرنشان کرد: این اعزام با هدف تربیت دینی دانش آموزان و ارتقای معنویت در جامعه صورت می گیرد.

وی با اشاره به همکاری آموزش و پرورش برای فراهم ساختن زمینه حضور مبلغان در مدارس عنوان کرد: حضور مبلغ در مدارس امری مهم برای مصون سازی دانش آموزان در برابر آسیب های اجتماعی و مقابله با رواج آسیب ها است.

حجت الاسلام ولی پور در ادامه بیان کرد: همواره مبلغان طرح امین، مبلغان طرح هجرت در مدارس در حال انجام فعالیت های تبلیغی هستند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه لرستان با اشاره به اینکه امروز نسل جوان و نوجوان هدف توطئه های فرهنگی دشمنان در جنگ نرم هستند، عنوان داشت: حضور مبلغ و بصیرت بخشی بین نسل امروز خنثی کننده این هجمه ها بوده و در تبیین و ترویج آموزه های دینی مؤثر است.

وی در ادامه مجهز بودن به علم روز را لازمه موفقیت مبلغان عنوان کرد و گفت: در این راستا همواره دوره های آموزشی تبلیغی در طول سال ویژه مبلغان برگزار می شود.

حجت الاسلام ولی پور بیان کرد: مطالعه، تحقیق، اخلاق نیکو و سعه صدر لازمه موفقیت مبلغ در عرصه تبلیغ بوده و در ارائه دانش دینی و مشاوره به دانش آموزان مؤثر است و همواره در حوزه مورد توجه ویزه قرار دارد./9451/پ602/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات