۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۹۱۰۳۵
جانشین هماهنگ کننده ناجا خبر داد؛

حضور 10 هزار نفر از فرماندهان و ماموران ناجا در طرح تعالی بصیرت

حضور 10 هزار نفر از فرماندهان و ماموران ناجا در طرح تعالی بصیرت
جانشین هماهنگ کننده نیروی انتظامی از حضور ده هزار نفر از فرماندهان و پرسنل ناجا در طرح تعالی بصیرت قم از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سردار محسن فتحی زاده جانشین هماهنگ کننده ناجا امروز در دیدار جمعی از فرماندهان ستادی و مرزبانی ناجا با حضرت آیت الله مکارم شیرازی گزارش کوتاهی از ماموریت ها و فعالیت های ناجا ارائه کرد.

وی از برگزاری سی و ششمین دوره بصیرت کارکنان نیروی انتظامی در شهر مقدس قم خبر داد و هدف این دوره ها را ارتقای بصیرت و تقویت بنیه های اعتقادی و معرفتی کارکنان و ماموران انتظامی عنوان کرد.

سردار فتحی زاده اضافه کرد: در این دوره ها از عالی ترین فرماندهان نیروی انتظامی تا ماموران و پرسنل ستادی و دیگر عوامل انتظامی شرکت می کنند و از فضای معنوی و علمی قم بهره می برند.

جانشین هماهنگ کننده ناجا افزود: افزون بر حضور پرسنل و کارکنان و فرماندهان نیروی انتظامی در کلاس های مختلف، دیدار با مراجع تقلید و علما نیز در دستور کار است و خوشبختانه این برنامه ها تاثیر بسیار مطلوبی نیز در روحیه و ارتقای فعالیت های نیروهای ما داشته است.

وی اعلام کرد: از ابتدای سال جاری حدود 10 هزار نفر از فرماندهان، ماموران و پرسنل نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در برنامه های طرح بصیرت در شهر مقدس قم شرکت کرده اند.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به ماموریت های کلان نیروی انتظامی، تاکید کرد که ناجا با قدرت پای ماموریت ها ایستاده است.

وی با اشاره به این که عملکرد ناجا رضایت رهبر معظم انقلاب را به دنبال داشته است، گفت: در دیداری که روز گذشته فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با مقام معظم رهبری داشتند؛ ایشان ضمن ابراز رضایت از عملکرد ناجا توصیه های مهمی را به منظور ارتقای عملکردها بیان فرمودند که این رهنمودها و فرمایشات سرلوحه کار خواهد بود.

سردار فتحی زاده در ادامه به عملکرد نیروی انتظامی در حوادث و آشوب های سال گذشته اشاره کرد و یادآورشد: رفتار و عملکرد نیروی انتظامی در این اتفاقات به گونه ای بوده که نه تنها زمینه سوء استفاده دشمنان فراهم نشد بلکه باعث تقویت رابطه پلیس با مردم شده است.

جانشین هماهنگ کننده ناجا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به راهپمایی بزرگ اربعین، از حضور 30 هزار مامور نیروی انتظامی در این ماموریت بزرگ خبر داد و گفت: برقراری نظم و امنیت و ارائه خدمت شایسته به زوار موجبات رضایت مندی از عملکرد ناجا فراهم شد.

وی افزود: در حوزه امنیتی انتظامی نتایج ارزشمندی به دست آمد و ما مشکل خاصی را در این زمینه نداشتیم. /924/پ202/ج

ارسال نظرات