۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷
کد خبر: ۵۹۱۰۷۰
امام جمعه موقت تهران:

برخی با عنادورزی و لجاجت درپی تحقق نقشه های دشمن هستند

برخی با عنادورزی و لجاجت درپی تحقق نقشه های دشمن هستند
آیت الله صدیقی با بیان اینکه فتنه 88 با هدف براندازی انقلاب تدارک دیده شده بود، گفت: هنوز هم عده‌ای با عنادورزی و لجاجت درپی تحقق نقشه های دشمن هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران امروز در جمع طلاب حوزه علمیه تبریز با اشاره به این‌که دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی ایران همواره به دنبال فتنه‌انگیزی و توطئه‌چینی بوده‌اند، اظهار داشت: هنوز پس از گذشت چهل سال؛ دشمنی آمریکا با ملت ایران کاسته نشده است.

وی با اشاره به این‌که آگاهی و بصیرت تنها با ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای رهبری حاصل می‌شود، افزود: اگر عده ای با بی بصیرتی در حوادث سال 88 در قالب طرح فتنه دشمن قرار گرفتند، بعدها با رهنمودهای داهیانه ولایت فقیه و حضور در صحنه مردم آگاه شدند و به آغوش ملت ایران بازگشتند.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که حوادث تلخ سال 88 از سوی دشمنان خارجی و با همراهی عوامل نفوذی داخلی با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران تدارک دیده شده بود، خاطرنشان کرد: هنوز هم عده‌ای با عنادورزی و لجاجت به دنبال قدم در راه نقشه های شوم دشمن هستند.

آیت الله صدیقی با بیان این‌که ابعاد فتنه 88 و خطر آن به مراتب بیش از تحمیل جنگ هشت ساله بوده است، افزود: کسانی که فتنه را به راه انداخته بودند؛ خود را میراث‌دار انقلاب می دانستند و صاحب نام و نشان بودند، همین مسأله نیز عامل گمراهی عوام بوده است.

وی با بیان این‌که نفوذی‌های داخل با امید به وعده های اجانب علیه نظام و انقلاب دسیسه کردند، افزود: در آن مقطع حساس انقلاب؛ به مرحله‌ای از اقتدار و عزت دست بافته بودیم که دشمنان از زیاده‌خواهی های خود کوتاه آمده و حقوق مسلم ملت ایران را به رسمیت می‌شناختند، اما همین فتنه موجب گستاخی دشمنان علیه ایران شد.

امام جمعه موقت تهران با تأکید بر این‌که حفظ و حراست از انقلاب اسلامی وظیفه مهم روحانیت و حوزه های علمیه است، خاطرنشان کرد: این انقلاب به سادگی علیه رژیم شاهنشاهی پیروز نشده که با هر فتنه و توطئه‌ای از دست برود، دشمنان باید بدانند که ملت ایران پای آرمان های انقلابی خود ایستاده اند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات