۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۵۹۱۰۷۴
حجت الاسلام سلیمانی:

دشمن با نفوذ درپی منحرف کردن مسیر انقلاب است|نگذاریم ارزش ها فراموش شوند

دشمن با نفوذ درپی منحرف کردن مسیر انقلاب است|نگذاریم ارزش ها فراموش شوند
امام جمعه مشهد اردهال نسبت به نفوذ فرهنگی و سیاسی دشمنان هشدار داد و گفت: مسؤول غرب زده نمی تواند با کینه توزی دشمن و جریان های غرب گرا مقابله کند.

حجت الاسلام مهدی سلیمانی امام جمعه مشهد اردهال در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیش رو بودن سالگرد 40 سالگی انقلاب، اظهار داشت: کشورهای مستکبر غربی تلاش دارند که انقلاب را در چهلمین سال به شکست بکشانند، غافل از اینکه با نصرت الهی و اراده ملت ایران چنین امری محقق نمی شود و این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران با تلاش و مجاهدت های خود در سایه هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب به موفقیت های گوناگونی دست پیدا کرده است، ابراز داشت: دستاوردهای انقلاب برای غرب و غرب گرایان خوشایند نیست و با نظم نوین جهانی در تضاد است چرا که در چهل سال گذشته انقلاب اسلامی توانسته یک مدل موفق از حاکمیت دینی را ارائه دهد.

امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه دوران کدخدایی آمریکا به پایان رسیده است، خاطرنشان کرد: آمریکا پول های هنگفتی را در منطقه و سراسر دنیا خرج کرد تا آقای دنیا باشد اما قیام امام خمینی(ره) و ظهور انقلاب اسلامی، تمام محاسبات نظام های استعماری عالم را برهم زد و نقشه های آنها را نقش بر آب کرد.

حجت الاسلام سلیمانی جریان های غرب زده و به ظاهر روشنفکر داخلی را آخرین تیر ترکش دشمن خواند و بیان کرد: دشمن در تلاش است که با استفاده از جریان های غرب گرا در داخل، مردم را نسبت به آینده نظام دلسرد کرده و برطرف شدن تمام مشکلات را در گرو ارتباط و وابستگی به کشور های غربی القاء کند.

وی از ساده لوحی برخی از جریان های داخلی که به غرب دل بسته اند ابراز تأسف کرد و گفت: ظاهرا برخی نمی خواهند از تجربه های تلخ اعتماد به غرب، درس عبرت بگیرند، اینها یا از اساس ماهیت استکبار ستیز انقلاب را درک نکردند و یا اعتقادی به آن ندارند.

امام جمعه مشهد اردهال با بیان اینکه غربی ها با اساس انقلاب اسلامی مشکل دارند، تصریح کرد: مشکل غرب با انقلاب مشکل مبنایی است و آنها با هویت اسلامی ما مشکل دارند در چنین شرایطی چگونه می توان با غربی ها و در رأس آنها آمریکا تعامل برابر و سازنده داشت.

وی با بیان اینکه روحیه غرب گرایی در برخی از مسؤولان هم دیده می شود، اظهار داشت: توافق برجام نتیجه نگاه مسؤولان به غرب بود، عده ای در داخل گمان داشتند که رویکرد آمریکا و غرب تغییر کرده است و می توان به آنها اعتماد کرد و رابطه داشت اما محاسبات آنها غلط از آب در آمد و همه دیدیم که آمریکا و غرب قابل اعتماد نیستند.

حجت الاسلام سلیمانی با تأکید بر این که نباید اجازه داد فرهنگ و سبک زندگی غربی در کشور ترویج شود، گفت: غرب باوران با ترویج فرهنگی غربی سعی دارند که مردم را نسبت به فرهنگ دینی خود سست و بی تفاوت کنند، نباید اجازه داد ارزش های اسلام و انقلاب به فراموشی سپرده شوند.

وی  با بیان اینکه دشمن از اعمال فشار نظامی ناامید شده و به دنبال نفوذ فرهنگی و سیاسی در کشور است، عنوان کرد: باید گلوگاه های نفوذ را شناسایی کرد و متن حاکمیت را از نفوذ دشمن پاک نگه داشت چرا که اگر نفوذ صورت گیرد انقلاب از مسیر خود منحرف خواهد شد./842/ت302/ق

ارسال نظرات