۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۵۹۱۱۱۸
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

روحانیت حامی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است

روحانیت حامی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است
نماینده مجلس خبرگان گفت: روحانیت حامی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است و تلاش می کند سلامت اخلاقی و دینی در بطن جامعه تقویت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه های علمیه استان همدان صبح امروز در دیدار با دست اندرکاران چهلمین اجلاسیه جهانی گردشگری در همدان گفت: اینکه بواسطه صنعت گردشگری فضای کسب و کار در کشور رونق بگیرد مسئله مطلوبی است و ما باید مراقب باشیم پیوست های فرهنگی و دینی در این عرصه در مسیر درست خود قرار بگیرد.

آیت الله موسوی اصفهانی افزود: متولیان این اجلاسیه درصدد حفظ شئون دینی و ملی در خلال برگزاری برنامه های اجرایی اجلاسیه باشند.

نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر غرب بدنبال منزوی کردن ایران در عرصه بین المللی است و چنانچه این اجلاسیه میزبان چهره های سرشناس سازمان مذکور باشد برای وجهه جهانی ایران حائز اهمیت است.

وی افزود: روحانیت حامی فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری است و تلاش می کند سلامت اخلاقی و دینی در بطن جامعه تقویت شده و در برنامه های گوناگون به جوانب کار توجه شود.

حمیدرضا یاری مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز در این دیدار به تشریح برنامه های اجرایی اجلاسیه جهانی گردشگری پرداخت و خاطر نشان ساخت: مراقبت حداکثری در ترسیم صحیح برنامه ها را داریم و اولویت ما سربلندی ایران در میزبانی شایسته از میهمانان است چرا که ایشان مبلّغین شرایط مطلوب ایران در اقصی نقاط جهان خواهند بود.

عضو هیأت رئیسه سازمان جهانی گردشگری افزود: هدایت ها و راهنمایی های بزرگان خصوصا روحانیت معزز چراغ راه ما برای ادامه صحیح مسیر خواهد بود.

حمیدرضا یاری در ادامه به ارائه گزارش عملکرد شرکت سیاحتی در عرصه های فرهنگی و دینی پرداخت./979/پ310/ب1

ارسال نظرات