۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳
کد خبر: ۵۹۱۱۵۱
امام جمعه زنجان:

مسؤولان مراقب گفتار و اعمال خود باشند

مسؤولان مراقب گفتار و اعمال خود باشند
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: مسؤولان باید دقت کافی را در گفتار و اعمال خود داشته باشند تا مبادا اعتماد ملت از نظام سلب شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در جمع طلاب حوزه علمیه این شهر با تأکید بر این‌که بصیرت تنها در سایه تبعیت از ولایت حاصل می‌شود، اظهار داشت: نگاهی به تاریخ چهل سال گذشته پس از پیروزی انقلاب اسلامی نشان می‌دهد، که دشمنان از هیچ تلاشی برای براندازی نظام فروگذار نکردند.

وی با اشاره به این‌که ترورهای شخصیتی و فیزیکی، تهدیدها، تحریم‌ها، تحمیل جنگ هشت ساله، راه‌اندازی فتنه‌های متعدد و ... همه با هدف براندازی انقلاب اسلامی ایران بوده است، خاطرنشان کرد: هنوز توطئه های دشمن تمامی ندارد، چراکه آنان با آرمان و ایدئولوژی انقلاب اسلامی مشکل دارند.

امام جمعه زنجان با اشاره به حوادث تلخ فتنه سال 88 گفت: در فضای غبارآلود فتنه 88 عده‌ای از روی بی‌بصیرتی در دام دشمنان انقلاب افتادند، اما حماسه 9 دی ملت ایران ثابت کرد که ولایت فقیه به عنوان سکاندار کشتی انقلاب اجازه نمی دهد دشمن اهداف شوم خود را عملیاتی کند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر هوشیاری و بصیرت روزافزون ملت نسبت به فتنه‌های جدید دشمنان تصریح کرد: همه باید در کمال آگاهی و هوشیاری اجازه ندهند فضا برای توطئه‌چینی دشمنان فراهم شود، از سوی دیگر مسؤولان باید دقت کافی را در گفتار و اعمال خود داشته باشند تا مبادا اعتماد ملت از نظام سلب شود.

وی با بیان این‌که متأسفانه عده‌ای در شرایط سخت اقتصادی کشور به دنبال منفعت‌طلبی های شخصی و جناحی هستند، خاطرنشان کرد: همه سوار یک کشتی هستیم، اگر خطری پیش آید، همه را تهدید خواهد کرد؛ این‌گونه نباشد که تنها به فکر خود و اطرافیان خود باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان خواستار بصیرت‌افزایی طلاب و روحانیان در سطح جامعه شد و افزود: خودی و ناخودی کردن افراد درست نیست بلکه همه مردم صاحب انقلاب هستند؛ هیچ کسی میراث‌دار این انقلاب مردمی نیست، بلکه آحاد جامعه در پیروزی آن نقش داشته اند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات