۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۵۹۱۱۹۵
به همت دفتر تبلغات اسلامی حوزه علمیه:

دوره آموزشی مهد کودک قرآنی ویژه خواهران برگزار می‌شود

دوره آموزشی مهد کودک قرآنی ویژه خواهران برگزار می‌شود
دوره آموزشی مهد کودک قرآنی ویژه خواهران به همت معاونت آموزش های کاربردی دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین حقیقت، رئیس اداره آموزش و تربیت مربی  کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی در گفت و گویی از برگزاری دوره آموزشی مهد کودک قرآنی ویژه خواهران خبر داد و گفت: برخی از موضوعات عبارتند از: معرفت شناسی قرآنی، روش های تربیت دینی کودک، آموزش مفاهیم دینی کودکان، روش تدریس و کلاسداری ویژه خرسالان در قالب های نقاشی و ایجاد تفکر خلاق، سرگرمی، بازی کودکان، گِل بازی ،شعر و قصه خوانی.


حجت الاسلام حقیقت افزود: این دوره با حضور اساتید و کارشناسان حوزه کودک و نوجوان به مدت سه هفته برگزار و در پایان گواهینامه دفتر تبلیغات اسلامی اعطا خواهد شد.


رئیس اداره آموزش و تربیت مربی کودک و نوجوان مرکز آموزش های کاربردی، با اشاره به امکان فعالیت تبلیغی شرکت کنندگان بیان داشت: لازم به ذکر است افرادی که این دوره را با موفقیت گذرانده و موفق به اخذ گواهینامه شوند، امکان فعالیت در مهد کودک ها و همچنین راه اندازی مهد کودک را خواهند داشت و در ایام تبلیغ در کنار همسر خود به فعالیت تبلیغی بپردازند.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی تا پنجم دی ماه با شماره ۰۲۵۳۱۱۵۴۴۴۶ و ۰۲۵۳۱۱۵۴۴۴۷ تماس گیرند./1324/د103/ج

ارسال نظرات