۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
کد خبر: ۵۹۱۲۶۷
حجت الاسلام تقی زاده:

بصیرت ملت ایران فتنه 88 را بی‌اثر کرد

بصیرت ملت ایران فتنه 88 را بی‌اثر کرد
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: حماسه نهم دی سال 88 بافته های استکبار جهانی را پنبه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام حسین تقی‌زاده، رییس ستاد اجرایی چهلمین سال انقلاب اسلامی در استان آذربایجان شرقی امروز در جمع اصجاب رسانه با اشاره به پیچ و خم های تاریخی انقلاب اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران ابهت و هیمنه استکبار جهانی را در جهان شکست و برای همیشه دست های پلید چپاولگری و استعمارگر آمریکا را قطع کرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنی آمریکای جهانخوار و ایادی داخلی و خارجی آنان در چهار دهه گذشته از عمر پربرکت انقلاب اسلامی با اشکال و عناوین مختلف خود را نشان داده که یکی از آن توطئه های خطرناک و مرموز، فتنه سال 1388 بود که به بهانه تقلب در انتخابات اتفاق افتاد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف فتنه 88 گفت: از مهمترین اهداف این فتنه شوم، نشانه گرفتن اصل نظام و تغییر و از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی و تسلط مجدد بیگانگان به سرنوشت مردم ایران اسلامی بود.

حجت الاسلام تقی زاده افزود: در کنار این ها زیر سؤال بردن مردم سالاری دینی و تلخ کردن حماسه بی نظیر مردم در انتخابات 88 و ایجاد شکاف و اختلاف بین مردم، مسؤولان و ارکان نظام اسلامی و تحقیر و اهانت به مقدسات از جمله سوت و کف زدن در عاشورای حسینی، سوزاندن عکس معمار کبیر انقلاب و جسارت به پیشگاه ولایت فقیه و اردوکشی خیابانی و کشتار مردم بی گناه و بسیجیان عزیز از دیگر اقدامات فتنه گران بود.

رییس ستاد اجرایی چهلمین سال انقلاب اسلامی در آذربایجان شرقی به بصیرت و لحظه شناسی مردم ایران اسلامی در برابر این فتنه اشاره کرد و افزود: در برابر این ترفندهای دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی ایران، مردم عزیز، بصیر، آگاه و ولایتمدار ایران اسلامی در روز نهم دی به صحنه آمدند و با خلق حماسه عاشورایی تمام بافته های استکبار جهانی و ایادی خودباخته آنان را پنبه کردند.

وی با اشاره به خلق این حماسه در روز هشتم دی توسط مردم تبریز و آذربایجان عنوان کرد: یک روز قبل از نهم دی سال 88، مردم انقلابی تبریز و آذربایجان شرقی پیشگام این حرکت تاریخی شدند و تأثیر بسزایی در خلق حماسه نهم دی و خنثی کردن توطئه های خطرناک داشتند.

حجت الاسلام تقی زاده با تأکید بر اهمیت بزرگداشت این حماسه تاریخی گفت: به مناسبت بزرگداشت نهم دی ماه مراسم باشکوهی در سراسر استان و در مرکز استان تبریز ولایتمدار در مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) با حضور و سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان و رئیس محترم سازمان بسیج مستضعفین کشور از ساعت 3 الی 5 بعد از ظهر برگزار خواهد شد.

وی از عموم اقشار مختلف مردم همیشه در صحنه دعوت کرد تا با حضور خود بار دیگر عشق و علاقه و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز کرده و با اهداف و آرمانهای والای حضرت امام راحل و شهدای گرانقدر و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کنند./935/پ310/ب1

ارسال نظرات