۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۹۱۲۷۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

برخی نخبگان در فتنه سال 88 سقوط کردند

برخی نخبگان در فتنه سال 88 سقوط کردند
عسکری با اشاره به لزوم تبیین ابعاد فتنه 88 گفت: در شرایط فتنه سال 88 انتخاب دشوار بود و فضا غبارآلود، اما مردم بصیر بودند و مسیر حقیقت را تشخیص دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، جعفر عسکری، ظهر امروز در نشست خبری گرامیداشت حماسه 9 دی با اشاره به لزوم صبر بر مشکلات جامعه و مطالبه گری جبهه انقلاب از مسؤولان برای احقاق حقوق مردم، گفت: در شرایط فتنه سال 88 انتخاب دشوار بود و فضا غبارآلود، اما مردم بصیر بودند و مسیر حقیقت را تشخیص دادند.

وی با بیان اینکه فتنه سال 88 با برنامه ریزی 10 ساله انجام شده بود، بصیرت مردم را عامل از بین رفتن توطئه‌های دشمنان در فتنه سال 88 دانست و اظهار کرد: استراتژی دشمنان در فتنه سال 88 با همراهی منافقین داخلی همراه بود و لازم است این توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان و خسارت‌های آن به خوبی برای جامعه تبیین شود. در فتنه سال 88 برخی نخبگان مدعی سقوط کردند و نتوانستند از آزمون فتنه سربلند بیرون بیاییند.

عسکری در ادامه خاطرنشان کرد: امیدوار کردن دشمنان یکی از خسارتهای فتنه سال 88 است، دشمنان به ظرفیت‌های ناچیز فتنه‌گران امیدوار شدند اما مردم بصیر به دشمنان نشان دادند ولایت را حامی هستند و پای انقلاب ایستاده‌اند، علیرغم همه دشمنی‌ها در بیرون مرزها و درون کشور، مردم در همه شرایط پای انقلاب اسلامی و ولایت هستند و خنثی کننده آشوب‌ها و فتنه‌ها هستند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، با بیان اینکه باید در همه شرایط دشمن را به خوبی تحت نظر داشته باشیم و دچار غفلت نشویم، گفت: دشمنان همیشه به دنبال فرصت هستند و تلاش می‌کنند تا در شرایط حساس کنونی از مشکلات موجود سوء استفاده کنند. حضور مردم در عرصه‌های مختلف نظیر حماسه 9 دی موجب می شود تا دشمنان دچار یأس و ناامیدی از موفقیت در توطئه‌های خود علیه انقلاب شود.

رییس ستاد هماهنگی و اجرایی بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی کتاب «کف خیابان» که روایتی است از رخدادهای ایام فتنه سال 88 با حضور مؤلف این کتاب امروز در دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان رونمایی می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت وحدت بخش بودن حماسه 9 دی، اظهار کرد: مراسمات مختلفی در اصفهان به مناسبت حماسه 9 دی برگزار خواهد شد، همچنین مراسم اصلی گرامیداشت حماسه 9 دی در اصفهان، روز یکشنبه 9 دی ماه از ساعت 10 صبح در میدان انقلاب همراه با سخنرانی سردار فضلی برگزار و پس از مراسم، راهپیمایی مردمی از میدان انقلاب اسلامی، خیابان کمال اسماعیل، خیابان پاسداران تا تقاطع سید علی‌خان راهپیمایی انجام خواهد شد./1304/پ310/ب1

ارسال نظرات