۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۲۹۲
آیت الله طه محمدی مطرح کرد؛

ضرورت برگزاری جلسات دوره ای بین مدیران برای رفع مشکلات

ضرورت برگزاری جلسات دوره ای بین مدیران برای رفع مشکلات
امام جمعه همدان گفت: اگر در جلسات کنار هم برادرانه گلایه های موجود را مطرح کنیم هیچ فردی توانایی ایجاد نفاق و تفرقه را نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در گردهمایی ائمه جمعه استان با استاندار همدان با تاکید بر لزوم وحدت در جامعه خاطر نشان کرد: تشکیل این جلسات گام مهمی برای از بین بردن مشکلات و تفرقه ها است.

وی افزود: برخی به دنبال از بین بردن وحدت در جامعه و در استان هستند و حرف های نا درستی را از افراد مختلف نقل می کنند تا مشکلی را ایجاد کنند اما اگر بتوانیم این چنین جلسات منظمی را برگزار کنیم مشت محکمی بر دهان این افراد خواهد بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: اگر در این جلسات کنار هم برادرانه گلایه های موجود را مطرح کنیم هیچ فردی توانایی ایجاد نفاق و تفرقه را نخواهد داشت.

وی یادآور شد: یکی از آرزوهای امام خمینی این بود که همه علمای بلاد در کنار هم تنها یک چای بخورند یعنی همین بهانه چای خوردن این افراد را درکنار هم جمع خواهد کرد و قدمی برای یکی شدن است.

آیت الله طه محمدی با بیان این که فاصله ها نباید جدایی بین افراد ایجاد کند اظهار داشت: بعضی از علما در تمام عمرشان به هم نمی رسند اما بدانید دشمن کار خودش را انجام خواهد داد و با ایجاد تفرقه در زمینه های مختلف نفاق را ایجاد می کند.

وی توجه به نحوه سخنرانی را از اوجب واجبات دانست و گفت: ممکن است بنده به عنوان امام جمعه مطلبی را مطرح کنم که به نفع تفرقه اندازان باشد و از آن جایی که امروز هم در فضای مجازی بازار شایعه پراکنی داغ است ناخواسته در دام این افراد خواهم افتاد.

امام جمعه همدان تصریح کرد: اما اگر این نوع جلسات برگزار شود خیلی زیبا رو در رو با هم صحبت کنیم و مشکلات و گلایه ها را رفع می کنیم تا سوژه و بهانه ای به دست دشمنان ندهیم./979/پ210/ب1

تعداد بازدید : 6
ارسال نظرات