۰۵ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۶
کد خبر: ۵۹۱۳۳۰
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

خدمت کردن به مناطق محروم یک تلاش جهادی است

خدمت کردن به مناطق محروم یک تلاش جهادی است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: خدمت کردن به مناطق محروم یک تلاش جهادی است و وقتی انسان در راه خدا کاری انجام می دهد به وی کمالاتی اعطا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند عصر امروز در دیدار دست‌اندرکاران قرارگاه پیشرفت و آبادانی مناطق محروم خراسان جنوبی اظهار داشت: خدمت کردن به مناطق محروم یک تلاش جهادی است و وقتی انسان در راه خدا کاری انجام می‌دهد به وی کمالاتی اعطا می‌شود.

وی گفت: جوانان انقلابی و بسیجی در زمان انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس خدمات بسیاری به مناطق محروم کشور کردند و امروز نیز با تشکیل نهادهای مختلف و حضور جوانان بسیجی خدمت‌رسانی به محرومان شدت بیشتری گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: روستاییان و عشایری‌ها در جامعه اسلامی جز انسان‌های شریف و دارای فرهنگ غنی هستند و خدمت به این اقشار هر چه انجام شود باز هم کم است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: خدمت به محرومان یک امر مکتبی است و در زمانی که برخی در جامعه رفاه‌زده و سیاست‌زده می‌شوند این جهادگران می‌توانند در مسیر این مکتب حرکت کنند.

وی ادامه داد: شخصیت و هویت هر انسانی به قیافه و پول و شهرت نیست بلکه شخصیت و هویت انسان در خدمت به مردم و برطرف کردن مشکلات مردم است./9314/پ203/ب1

ارسال نظرات