۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۹۱۳۶۳
مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران:

9 دی مظهر پایداری ملت در سایه ولایت است

9 دی مظهر پایداری ملت در سایه ولایت است
حجت الاسلام یوسف پور نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و گفت: در حماسه نهم دی بصیرت، هوشیاری و انقلابی گری ملت ایران به اثبات رسید.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یوسف یوسف پور، مسؤول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در جلسه ستاد نهم دی بر ضرورت هماهنگی‌های لازم به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های بزرگداشت حماسه نهم دی تاکید کرد.

وی با بیان این که تقویت برنامه حماسه نهم دی تقویت انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی است، بیان داشت: نهم دی تجلی وحدت و همبستگی ملت ایران در دفاع از انقلاب بود.

حجت الاسلام یوسف پور با اشاره به این که حماسه نهم دی پایانی بر فتنه انگیزی فتنه گران بوده است، خاطرنشان کرد: در جریان حوادث پس از انتخابات سال ۸۸ دشمنان داخلی و خارجی همه توان خود را به کار گرفته بودند تا به انقلاب و نظام ضربه بزنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فتنه سال ۸۸ با مدیریت و رهنمود‌های هوشمندانه مقام معظم رهبری خنثی شد، بیان داشت: خطبه تاریخی ایشان در نماز جمعه همان سال آبی بر آتش فتنه فتنه انگیزان بود.

مسؤول شورای هماهنگی مازندران با اشاره به این که متاسفانه برخی‌ها در داخل کشور به دنبال تطهیر چهره فتنه گران در کشور هستند، خاطرنشان کرد: فتنه گران در جریان فتنه سال ۸۸ خسارت‌های سنگینی به کشور وارد کردند که باید از مردم به دلیل این خسارت‌ها عذرخواهی کنند.

حجت الاسلام یوسف پور با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی در چهار دهه اخیر همه توان خود را برای تضعیف انقلاب و نظام اسلامی به کار گرفتند، افزود:، اما مدیریت صحیح مقام معظم رهبری و هوشیاری و بصیرت ملت ایران موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تاکید بر این که حماسه نهم دی در تاریخ انقلاب اسلامی به عنوان یک حرکت عظیم به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: حفظ چنین حماسه ماندگاری عامل تقویت نظام و انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام یوسف پور نهم دی را مظهر پایداری ملت در سایه ولایت دانست و بیان داشت: ملت بزرگ ایران در حماسه عظیم نهم دی سال ۸۸ بصیرت، هوشیاری و انقلابی گری خود را به اثبات رساندند./950/پ310/ب1
ایمانی
ارسال نظرات