۰۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
کد خبر: ۵۹۱۳۶۵
جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر:

خروجی هیأت تراز انقلاب اسلامی انسان مجاهد و انقلابی خواهد بود

خروجی هیأت تراز انقلاب اسلامی انسان مجاهد و انقلابی خواهد بود
آبفروش گفت: هیأت تراز انقلاب اسلامی تربیت‌محور و انسان‌پرور است و خروجی آن انسان انقلابی خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری رسا، رحیم آبفروش جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر در دهمین همایش هیأت‌های محوری و برگزیده کشور که امروز با موضوع هیأت و گفتمان انقلاب اسلامی در سالن اجتماعات مجتمع یاوران مهدی (عج) جمکران برگزار شد، با اشاره به اینکه رویکرد‌های موضوعی و تخصصی در این گردهمایی‌ها دنبال شده است، اظهار کرد: تلاش کرده‌ایم تا یک موضوع محوری را برای سخنرانی‌ها درنظر گرفته و از ظرفیت شخصیت‌هایی که حرف جدی در این حوزه دارند برای تبیین موضوع‌ها استفاده کنیم، هرچند شناخته‌شده نباشند.

وی با اشاره به اهمیت تبیین رابطه هیأت و گفتمان انقلاب اسلامی اضافه کرد: انقلاب اسلامی دستاورد‌های بزرگی از نظر مادی و خدماتی داشته است، اما این انقلاب یک انقلاب صنعتی، رفاهی و اقتصادی نبود بلکه انقلابی فراتر از یک فرهنگی و اجتماعی بود و دستاورد‌های مهم‌تری را در افق خود دیده است.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر خاطرنشان کرد: اعتقاد و باور ما این است که انقلاب اسلامی، انقلاب انسانی بود و امام خمینی (ره) در انقلاب توانستند انسانیت را زنده کنند و نظم دهکده جهانی غرب را به‌هم زنند به همین علت اهداف این انقلاب نیز نسبت به دیگر انقلاب‌ها متفاوت است.

وی با بیان اینکه شاگردان امام خمینی (ره) رزمندگان، شهداء و علمایی تأثیرگذار در سراسر جهان هستند، عنوان کرد: هیأت تراز انقلاب اسلامی تربیت‌محور و انسان‌پرور است و خروجی آن انسان انقلابی خواهد بود که این انسان انقلابی هم قرار نیست فقط به دنبال بر زبان آوردن واژه‌های انقلابی باشد بلکه مردی برای حضور در میدان مبارزه و جهاد خواهد بود.

وی از برگزاری کمیسیون‌های تخصصی این گردهمایی بر اساس تقویت رابطه هیأت با نهاد‌های مختلف فرهنگی انقلابی یاد کرد و گفت: امیدواریم با تبیین مباحث مختلف در این کمیسیون‌ها بتوانیم تقویت رابطه هیأت با این نهاد‌ها را رقم بزنیم.
 
گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید
تعداد بازدید : 10
/۸۷۶/د103/ج
ارسال نظرات