۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۹۱۴۶۶
فولادگر در گفت وگو با رسا:

مسؤولان با حل مشکلات مردم اجازه موج سواری به دشمنان ندهند

مسؤولان با حل مشکلات مردم اجازه موج سواری به دشمنان ندهند
نماینده مجلس با بیان این که دشمن همواره در کمین است که به کشور آسیب بزند، گفت: مسؤولان باید با حل مشکلات مردم اجازه موج سواری به دشمنان ندهند.
حمیدرضا فولادگر رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزرای رسا، در پاسخ به این پرسش که ۹ دی چه تاثیری در سرنوشت نظام اسلامی داشت، پاسخ داد: در طول این ۴۰ سال با تشکیل نظام جمهوری اسلامی، بعضی روز‌ها در جهت تثبیت نظام و مصون‌سازی و بیمه شدن انقلاب و تداوم راه انقلاب نقش تعیین کننده و بسزایی داشته است.

وی افزود: برای مثال اوایل انقلاب در حوادث ترور‌ها و انفجارها، حادثه هفتم تیر و هشتم شهریور سبب نهادینه شدن و دوام انقلاب و تنومند شدن درخت انقلاب شد، مثال دیگر فتنه و حوادث سال ۷۸ است در آن سال نیز حضور مردم در ۲۳ تیر مسائل و فتنه به وجود آمده را تا حدود زیادی حل کرد.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در ادامه بیان داشت: در فتنه سال ۸۸ نیز فتنه‌گران ابتدا عده‌ای از مردم معترض را تحت عنوان اعتراض به نتایج انتخابات به خیابان‌ها کشاندند و بعد از چند روز مشخص شد آن‌ها دلیل و مستندی در خصوص عدم صحت انتخابات ندارند و جنجال‌های به پا شده، بیشتر فضاسازی‌های رقبایی بود که انتظار پیروزی داشتند.

فولادگر اضافه کرد: در فتنه ۸۸ فضای به وجود آمده در اختیار بیگانگان قرار گرفت، دشمنان نظام اسلامی از سران فتنه برای ادامه یافتن آشوب‌ها، بی‌اعتماد کردن مردم نسبت به مسؤولان نظام، جدا کردن مردم از نظام اسلامی و تحقق خواسته‌های دیرینه خود استفاده کردند.

وی با اشاره به اینکه اوج فتنه و آشوب در عاشورای سال ۸۸ اتفاق افتاد، اظهار داشت: متاسفانه در آن روز به مقدسات و اعتقادات مردم توهین شد و دیگر بحث انتخابات و جناح‌ها نبود، این حادثه سبب شد مردم احساس کنند تنها با حضور خود و دفاع از مقدسات و نظام است که می‌توانند این قائله چند ماهه را خاتمه دهند.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس ادامه داد: در طول آن چند ماه آشوب با این که نیرو‌های انتظامی، بسیج و عده‌ای از مردم در صحنه حاضر می‌شدند و به نوعی از نظام و انقلاب پاسداری می‌کردند، اما بعد از حرمت‌شکنی‌های روز عاشورا مردم به این نتیجه رسیدند که باید با حضور میلیونی خود قائله را ختم کرده و به فتنه پایان دهند و اینگونه مردم شریف ایران حماسه ۹ دی را خلق کردند.

فولادگر با بیان اینکه در حماسه ۹ دی مردم از هر جریان و گروهی به صحنه آمدند، گفت: بسیاری از مردم از کسانی بودند که در انتخابات ۸۸ به معترضان رای داده بودند، اما وقتی دیدند مسیر اعتراض مسیر مقابله با نظام و اعتقادات است به صحنه آمدند و آن حماسه باشکوه را رقم زدند و بار دیگر انقلاب و نظام را بیمه کردند، بصیرت و حضور مردم در صحنه  در طول تاریخ انقلاب حماسه‌های زیبا و باشکوهی، چون ۹ دی به وجود آورده است.

وی با اشاره به اینکه با گذشت ۹ سال از فتنه ۸۸ امروز نوع دیگری از فتنه‌گری دشمنان انقلاب به جریان افتاده است، عنوان کرد: دشمن در عرصه اقتصاد، نارضایتی مردم از مسائل اقتصادی و زیر سوال بردن اعتقادات ملت در فضای مجازی به دشمنی خود ادامه می‌دهد، باید با استفاده از همان فضای مجازی و با بهره گرفتن از ندای فطرت حق طلبانه مردم، حق‌طلبی انقلاب و اعتقادات دینی با بیانی رسا و روشن زیبایی‌های دین را به مردم بازگو کرد تا از این طریق توطئه‌های دشمن خنثی شود.

رییس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس در پایان تاکید کرد: مسؤولان باید در صحنه عمل و اجرا به دشمن اجازه ندهند به دلیل نارضایتی‌های اقتصادی و مشکلات معیشتی بین مردم و نظام جدایی بیاندازد./۸۱۳/ت302/ق
ارسال نظرات