۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۵۹۱۴۹۴
حجت الاسلام ثمری:

مشکلات اقتصادی کشور محصول تفکر لیبرالی است

مشکلات اقتصادی کشور محصول تفکر لیبرالی است
استاد حوزه علمیه با بیان اینکه چشم بستن به آرمان‌های توحیدی حاصلی جز اقتصاد نکبت بار ندارد، گفت: مشکلات اقتصادی کشور محصول تفکر لیبرالی است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام ثمری استاد حوزه علمیه، امروز در مهدیه تهران، گفت: مهمترین دلیلی که سبب شد امام زمان (عج) از نظر‌ها غایب شوند عدم درک صحیح جامعه اسلامی از جایگاه امام معصوم و اطاعت نکردن از فرامین آن بزرگواران بود.

وی افزود: در دوران امامان عسکرین آن بزرگان مورد بی مهری عجیبی از ناحیه جامعه اسلامی قرار گرفته بودند و در شرایط سخت، طاقت فرسا و نفس گیری زندگی می‌کردند و همین عوامل سبب شد بستر غیبت امام زمان (عج) برای جامعه اسلامی فراهم شود و حجت الهی در پس پرده غیبت قرار گیرند و از چشم‌ها مخفی شوند.

حجت الاسلام ثمری با بیان اینکه ظهور به معنای تحقق حاکمیت الهی است، ابراز کرد: ائمه اطهار (ع) بار‌ها امر غیبت را به مردم اطلاع رسانی می‌کردند و ظهور امام زمان (عج) را به منتظران آن حضرت بشارت می‌دادند؛ هنگام ظهور حاکمیت الهی در جهان حاکم خواهد شد و صالحان در راس قرار خواهند گرفت.

استاد حوزه علمیه با تاکید بر اینکه آرمان انقلاب اسلامی حضور و ظهور حاکمیت الهی بود، اظهار داشت: در تحقق این آرمان الهی مسلمانان وظیفه دارند همان گونه که در این ۴۰ سال از نظام انقلاب اسلامی مردانه صیانت کردند از این پس نیز با استقامت و مقاومت از آرمان‌های انقلاب دفاع کرده و آن را حفظ کنند.

وی ۹ دی را یوم الله دانست و گفت: ده سال پیش دشمنان با ترفند‌هایی طراحی شده با فتنه انگیزی و شرارت خواستند انقلاب اسلامی را نابود کنند، اما مردم ولایتمدار با التزام به آرمان‌های انقلاب توطئه بزرگ دشمنان را با خلق حماسه ۹ دی نقش برآب کردند و اجازه ندادند جریان نفاق و تروریستی که در پناه غرب قرار داشتند به اهداف شوم خود دست یابند.

حجت الاسلام ثمری انقلاب اسلامی ایران را زمینه ساز انقلاب امام زمان (عج) بیان کرد و گفت: با توجه به ۴۰ سالگی انقلاب و افزایش طرفداران جهانی نظام جمهوری اسلامی ایران می‌طلبد مردم با هوشیاری تمام از کیان انقلاب صیانت کرده و اجازه ندهند دشمنان از طریق جریان نفاق و لیبرال که به دنبال نابودی انقلاب هستند به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

استاد حوزه علمیه با استناد به آیه ۵۵ سوره نور، ابراز کرد: خداوند در این آیه شریف حاکمیت صالحان را مژده و وعده می‌دهد و این امر را در گرو انجام عمل صالح می‌داند؛ امروز یکی از نیاز‌های جامعه دینی ما تقویت انس و مودت در میان مردم است چرا که دشمنان خارجی و مزدوران نفوذی در داخل با افکار لیبرالی درصدد نابودی همبستگی ملت ایران هستند.

وی با تاکید بر اینکه خداوند مومنان را نصرت می‌دهد، گفت: نصرت الهی شامل قوم و ملتی می‌شود که بر مدار حق حرکت کنند و ما در این چهل سال بار‌ها نصرت الهی را مشاهده کردیم. دلیل ناکامی دشمنان نیز همین یک دستی، اتحاد و آرمان خواهی مسؤولان و مردم ما بوده و هست.

حجت الاسلام ثمری ادامه داد: مردم و مسؤولان باید همان گونه که مورد رضای خداوند است عمل کند و خداوند چنین امتی را از گردنه‌های سخت و توطئه‌های دشمنان عبور خواهد داد و این وعده خداوند است. دشمن در برابر وعده‌های الهی به هر میزان خباثت داشته باشد و به گفته خود قدرت جهانی باشد زبون و خوار است و کاری نمی‌تواند انجام دهد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مسؤولان و کراگزاران انقلاب اسلامی نباید از تهدیدات و فتنه‌های دشمنان هراسی به دل راه دهند چرا که خداوند حامی ملت ایران است. اگر کسی بندگی خداوند را به جای بیاورد به طور قطع امنیت اقتصادی، حاکمیتی، اخلاقی، آموزشی و معاشی خود و مردم تضمین خواهد شد؛ امروز اگر برخی از این امور مخدوش شده به خاطر آن است که برخی مسؤولان در توفیق خدمت کم کاری کرده و به جای آن که رضای خدا را ببینند رضایت کدخدا را دنبال کرده اند.

وی در پایان با بیان اینکه چشم بستن به آرمان‌های توحیدی حاصلی جز اقتصاد نکبت بار ندارد، خاطرنشان کرد: کسانی که بر مسند حاکمیت هستند آن نفوذ و نفاقی را که رهبری بار‌ها بیان فرمودند را مورد توجه قرار دهند، امروز مشکلات معیشتی مردم حاصل وادادگی و امید کسانی است که به غرب دل بسته اند اینان به جای آن که خدا را ببینند دل به کد خدا بسته‌اند./۸۱۳/پ202/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات