۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۹۱۴۹۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

حماسه 9 دی نماد بصیرت و وحدت ملت ایران اسلامی است

حماسه 9 دی نماد بصیرت و وحدت ملت ایران اسلامی است
نماینده ولی فقیه در لرستان حماسه 9 دی را نماد بصیرت و وحدت ملت ایران اسلامی عنوان کرد و گفت: در این حماسه نقشه های شوم دشمن در نطفه خاموش شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با تسلیت درگذشت آیت الله شاهرودی گفت: آیت الله شاهرودی در بین مردم مقبولیت بالایی داشت.

وی با بیان اینکه آیت الله شاهرودی بین مسؤولان نظام شخصیتی علمی، صاحب نظر  وبا منش سیاسی منحصر به فرد بود که هرگز اخلاق را زیر پا نگذاشت، افزود: ایشان با سعه صدر، تواضع و فروتنی و بدون هیچگونه ادعایی با مسائل برخورد کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان در ادامه عنوان کرد: آیت الله هاشمی شاهرودی شنونده ای صبور و گوینده ای کم حرف با مقبولیت بالای اجتماعی بود.

9 دی روز بصیرت و وحدت است

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با گرامی داشت حماسه 9 دی گفت: 9 دی روز بصیرت و وحدت ملت ایران است، مردم در حماسه 9 دی به ندای رهبری لبیک گفته و توطئه های دشمنان را خنثی کردند.

وی با اشاره به دسیسه های دشمن در فتنه 88 برای براندازی نظام جمهوری اسلامی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب برای دفع فتنه بزرگ 88 بر چهار اصل رعایت قانون، در نظر گرفتن منافع مردم، حفظ مردم سالاری دینی و معرفی دشمن به مردم تأکید ویژه ای داشتند و نتایج این درایت را همه مردم کشور به خوبی مشاهده کردند.

ضرورت عبرت آموزی از حماسه 9 دی

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر ضرورت گرامی داشت حماسه 9 دی ادامه داد: ما باید از فتنه 88 و حماسه 9 دی عبرت بگیریم و مهم ترین درس هایی است که می توان از این رویدادها گرفت ضرورت آمادگی، حفظ بصیرت، انسجام، وحدت ملی و جلوگیری از تحریف تاریخ توسط فتنه گران است.

وی با اشاره به عدم تغییر در ماهیت و اهداف دشمن، گفت: این روزها عده ای از فتنه گران در حال مظلوم نمایی و عده ای دیگر به جای پرداختن به وضع معیشت مردم به دنبال رفع حصر هستند، هشدار می دهیم که اگر دست از این گونه کارها برندارید با شما نیز همان برخوردی می شود که با فتنه گران شد.

ضرورت توجه به وضع معیشتی کارگران و پرداخت به موقع حقوق آنان

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه سخنان خود با تأکید بر ضرورت توجه مسؤولان به وضعیت معیشتی کارگران افزود: باید به اعتراضات کارگران توجه داشت و اقدامات لازم برای رفع مشکلات معیشتی این قشر کم درآمد جامعه صورت گیرد./9451/پ202/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات