۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۳
کد خبر: ۵۹۱۴۹۷
مدیر کل صدا و سیمای خراسان رضوی خبر داد؛

ویژه برنامه های شبکه استانی به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی

ویژه برنامه های شبکه استانی به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی
نصرپور به تشریح برنامه های متنوع به مناسبت بزرگداشت حماسه یوم الله 9 دی از شبکه استانی پرداخت.

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، محسن نصرپور، مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی ویژه برنامه های شبکه استانی را به مناسبت حماسه یوم الله 9 دی اعلام کرد.

وی درمورد اهمیت این مناسبت گفت: در آستانه یوم الله 9 دی، روز بصیرت و میثاق با ولایت قرار داریم و این روز را باید پاس داشت که مایه درس آموزی و عبرت از حوادث فتنه سال 88 است .و چون انقلاب اسلامی متناوبا با بحران ها و خصومت دشمنان قسم خورده ای چون آمریکا و صهیونیسم بین الملل مواجه است ، لذا با تبیین درست آن فتنه عمیق می توان از تکرار فتنه ها در آینده جلوگیری کرد.

مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی اظهار کرد: به تعبیر مقام معظم رهبری هنوز خیلی جا وجود دارد برای تحلیل، تبیین و روشن کردن زوایا و ابعاد این فتنه ای که دشمن طراحی کرده بود.

نصرپور افزود: با توجه به اهمیت حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی که به فرموده رهبر کبیر انقلاب امام خمینی رضوان الله تعالی علیه از اوجب واجبات است، ایجاب میک ند برای تنویر افکار عمومی و زنده نگه داشتن روحیه انقلابی و ایمان مردم مخلص و وفادار به اسلام و انقلاب در فضای رسانه ای به ویژه در چهلمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی ،حماسه این روز گرامی داشته شود.

مدیرکل صداوسیمای استان به ویژه برنامه های سیمای مرکز خراسان رضوی اشاره و ابراز کرد: پوشش مراسم اجتماع مردمی در میدان شهدا به تهیه کنندگی آقای محمدرضا امیریT پوشش مراسم پایانی اجتماع در حرم رضوی به تهیه کنندگی آقای عبدالرزاق رمضان نژاد، پرداختن به موضوع ۹ دی در برنامه های روتین نظیر صبح خراسانی به تهیه کنندگی آقای آرش رهبر با دعوت از کارشناسان و مهمانان ویژه و ضبط سخنرانی ها و همایش هایی که به این مناسبت برگزار می شود از جمله این برنامه ها است.

وی همچنین برنامه های تأمین پخش سیمای مرکز خراسان رضوی را متعدد خواند و گفت: مستند نگاهی دیگر در پنجشنبه ۶ دی ماه ساعت ۷:۰۰ صبح، مستند تقاطع استقلال در روز جمعه ۷ دی ماه ساعت ۱۹:۱۵، مستند نگاهی دیگر در روز شنبه ۸ دی ماه ساعت ۷:۳۰ صبح، برنامه ترکیبی «سایه روشن» در شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۲:۳۰و مستند تقاطع استقلال در شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۹:۱۵ اجرا می شود.


وی افزود: مستند «گرمترین روز زمستان» یکشنبه ۹ دی ماه ساعت ۷:۳۰، مستند ویژه ۹ دی . یکشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۹:۲۰، فیلم تلویزیونی «ابابیل» شنبه ۸ دی ماه ساعت ۱۴:۰۰،  فیلم تلویزیونی «مسیر روشن» یکشنبه ۹ دی ماه ساعت ۱۴، موشن گرافیک، سرود و نماهنگ ها ی حماسی با موضوع ایران و حضور پرشور مردم و موضوع ۹ دی،  از جمله موارد برای پخش در فواصل پخش در این ایام  است.

نصرپور بیان کرد: رادیو خراسان رضوی برنامه رادیویی "حماسه، حضور، بصیرت" در ساعت 8:15 به مدت 135 دقیقه به تهیه کنندگی محمد کمالی و به نویسندگی جمیله توکلی را در خصوص بازخوانی فتنه 88 با مباحث کارشناسی نظیر آگاهی بخشی بیشتر از موقعیت استراتژیکی ایران در منطقه و جهان، فرهنگ ایثار و شهادت، تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و... بر روی آنتن خواهد برد./864/د103/ب1

ارسال نظرات