۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
کد خبر: ۵۹۱۵۰۹
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

ایستادگی و بصیرت رهبری و مردم رمز غلبه بر فتنه 88 بود

ایستادگی و بصیرت رهبری و مردم رمز غلبه بر فتنه 88 بود
آیت الله موسوی اصفهانی گفت: در فتنه 88 اگر رهبری محکم ایستادگی نکرده و با بیانات خود مردم را آگاه نمی کردند هیچ کسی قدرت خاموش کردن فتنه را نداشت.

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی مدیر حوزه علمیه همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، ضمن ابراز تسلیت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، با اشاره به فتنه سال 88 به تشریح نقشه های دشمن در آن سال پرداخت و یادآور شد: دشمن در فتنه 88 دارای دو هدف بود که حداقل یکی از آن ها را پیاده کند و در آن موفق شود.

وی ادامه داد: نخستین نقشه آن ها براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و اگر در آن موفق نمی شدند به دنبال ایجاد تفرقه و نفاق بین آحاد ملت ایران بودند.

آیت الله موسوی اصفهانی تصریح کرد: همانند ماجرای اختلاف بین مسلمانان و جریان شیعه و سنی که جمهوری اسلامی دائما دم از برادری می زند اما آن ها مخالف این برادری هستند؛ دشمن به دنبال ایجاد چنین فضایی در کشور بود.

وی با تاکید بر این که از اول انقلاب مساله ولایت فقیه عمود خیمه انقلاب بوده است یادآور شد: هنگامی که حضرت امام با وجود حکومت نظامی مردم را به حضور در خیابان ها فراخواند و همچنین حضور 8 سال در جبهه های جنگ همه نشان از علاقه مردم به ولایت با محوریت ولی فقیه بود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: البته این از عنایات الهی بود که با محوریت ولایت فقیه میلیون ها نفر به دنبال جهاد بروند و هزاران شهید تقدیم اسلام و انقلاب کنند.

وی به نقش مقام معظم رهبری در خاموش کردن فتنه 88 اشاره کرد و گفت: در فتنه 88 اگر حضرت آقا محکم ایستادگی نمی کرد و با بیانات خود مردم را آگاه نمی کردند هیچ کس قدرت آن را نداشت که این فتنه را با این حماسه مردمی خاموش کند.

آیت الله موسوی اصفهانی تبعیت از ولایت فقیه را مهم ترین کلید حل مشکلات عنوان کرد و بیان داشت: همان طور که در این چهل سال مردم عزیز با استقامت خود دشمن را از این آب و خاک بیرون کردند از این به بعد نیز با حمایت از ولی فقیه به هیچ کس اجازه ایجاد مشکل را نخواهند داد.

مدیر حوزه علمیه همدان تصریح کرد: بخشی از مساله گرانی تقصیر دولت مردان است و قسمتی هم به دلیل تحریم هایی است که علیه مردم ایران اعمال شده اما با مدیریت صحیح می توان از آن عبور کرد.

وی تاکید کرد: همان طور که 8 سال جنگ را با صبر و برادری پشت سر گذاشتیم ان شاءالله با اجرای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بتوانیم از این گردنه خطرناک نیز عبور کنیم./979/ت302/ب1

ارسال نظرات