۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۹۱۵۹۵

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به مناسبت نهم دی

بیانیه مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به مناسبت نهم دی
مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران به مناسبت نهم دی بیانیه ای صادر کرد و حماسه 9 دی را موجب تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی دانست.
به گزارش خبرگزاری رسا،مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه ۹دی بیانیه‌ای صادر کرد.
 
متن بیانیه بدین شرح است:
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
«راهپیمایی ۹ دی تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است.» امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)
 
حماسه 9 دی تقویت انسجام و وحدت ملی و پیوند مجدد مردم و نظام اسلامی را رقم زد و با منزوی ساختن فتنه‌گران نشان داد انقلاب اسلامی‌ به رهبری ولی فقیه زمان و اتکا به سرمایه‌های درونی قادر است به مانند هشت سال دفاع مقدس،‌ پیچیده‌ترین بحران‌ها را مهار و با تبدیل آن به فرصت‌های تاریخی، اراده خود را به دشمنان تحمیل و آنان را از هوس خلق فتنه‌های جدید علیه ارزش‌ها و مقدسات دینی، انقلابی و ملی ‌برحذر دارد.
 
دشمنان ایران و اسلام با ایجاد فتنه سعی داشتند ملت غیور و انقلابی ایران را از مسیر ولایت پذیری دور ساخته و جایگاه رهبری جامعه اسلامی را متزلزل نمایند که این بار نیز با هدایت‌گری مقام عظمای ولایت و درایت و حضور مؤثر مردان و زنان ایران عزیز، فتنه ۸۸ به بهترین شکل ممکن و به دست مردم در نطفه نابود شد.
 
  دی ماه ۸۸ تجلی حماسه عاشورایی و میثاق معنادار امت با مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و نقطه سرنوشت‌ساز تقابل نظام سلطه و جبهه استکبار با اسلام، انقلاب و ولایت فقیه بود،‌ حماسه‌ای که به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی)، تجدید پیمان دوباره ملت بزرگ ایران با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بود.
 
حماسه بی‌نظیر و تاریخی ۹ دی به همه دشمنان درونی و بیرونی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اثبات کرد که مردم نجیب ایران اسلامی با حضور به موقع خود در صحنه‌های سرنوشت‌ساز و پیروی از ولی فقیه که از عوامل اصلی غلبه بر مشکلات فراگیر نظام است تا آخرین نفس و قطره خون از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و پرتو ولایت فقیه زمان دفاع خواهند کرد و وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها هیچ خدشه‌ای در اراده پولادین این ملت وارد نخواهد کرد.
 
مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، ضمن گرامیداشت حماسه ۹ دی،‌ مدیران، استادان و طلاب مدارس علمیه خواهران سراسر کشور را به حضور در مراسم این روز بزرگ دعوت می‌نماید و بر برگزاری برنامه‌های بصیرت‌افزایی که پیچیدگی‌ها و ترفندهای شیطنت‌آمیز و استکباری را برای طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران روشن ساخته و آستانه مصونیت آنان را در جریان برخورد با حوادث و آشوب‌های اجتماعی ارتقا بخشد، تأکید کرده و اعلام می‌کند این انقلاب با درایت و حکمت بی نظیر علمدار حکیم و فرزانه خود و با بصیرت و وظیفه شناسی مردمانش با صلابت و پر افتخار در حال حرکت است تا پرچم عدالت طلبی خویش را به دست صاحب و مقتدای اصلی‌اش برساند. ان شالله/1324/د103/ج
ارسال نظرات