۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۳
کد خبر: ۵۹۱۶۳۵
یادداشت؛

فتنه تغلب!

فتنه تغلب!
کسانی که به بهانه تقلب می‌خواستند فتنه کنند اهل بغی بودند و قطعا خداوند در دنیا و آخرت انتقام ملت را از آنان خواهد گرفت و در این تردیدی نیست.
به گزارش خبرگزاری رسا، قیام تاریخی ۹ دی سال ۸۸ یک نقطه عطف و به یادماندنی در مقاومت ملت ایران است. قیام حماسی ۹ دی یک رکورد سنگین در بلوغ سیاسی و نمایش بصیرت مردم ایران است. ملت فهیم و انقلابی ایران در این روز دماغ آمریکا را به خاک مالیدند و نوکران و فریب خوردگان داخلی استکبار جهانی را به خاک مذلت نشاندند.
 
درست ۱۰ سال قبل از این، ملت ایران در قیام تاریخی ۲۳ تیر ۷۸ همین رکورد را در شکست نبرد نرم دولت آمریکا علیه موجودیت انقلاب اسلامی به‌جای گذاشتند و به سربازگیری دشمن از اردوگاه انقلاب پایان دادند.
بازخوانی این دو حماسه برای جلوگیری از بازتولید فتنه سوم در ادامه نبرد نرم آمریکا علیه انقلاب اسلامی ضروری است.
 
از یک ماه قبل از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸، اردوکشی خیابانی یک ضلع از اضلاع رقابت و دادن شعار‌های ساختارشکنانه نشان می‌داد انتخابات بهانه‌ای است برای "تسویه حساب" سیاسی با انقلاب! دست آمریکا و رژیم صهیونیستی و دولت مکار انگلیس برای مداخله در امور داخلی ایران را به‌خوبی می‌شد از طریق بوق‌های آنان دید.
 
نفوذ دشمن در برخی ستاد‌ها از لابلای برخی اظهارات و اطلاعیه‌ها را هرکسی که با الفبای انقلاب آشنا بود حس می‌کرد.
 
"تقلب" کلمه رمز آشوب بود که زمزمه آن قبل از انتخابات هم شنیده می‌شد. در اولین ساعات روز برگزاری انتخابات اعلام شد اگر موسوی رای نیاورد بریزید خیابان‌ها! این را بی بی سی از قول همسر یکی از مقامات اعلام کرد و در آخرین ساعات برگزاری انتخابات قبل از شمارش آرا و حتی قبل از پایان رای‌گیری یکی از سران فتنه با برگزاری یک مصاحبه خود را پیروز انتخابات اعلام کرد! آن‌ها نه منتظر اظهارنظر نهاد‌های قانونی کشور در اعلام نتایج انتخابات شدند و نه حاضر بودند ادعای تقلب در یک فرایند قانونی رسیدگی شود؛ و این مهم نشان می‌داد که آنان از اول، آشوب، شورش و بالاخره محاربه با اصل نظام را در دستور کار دارند.
 
نمونه‌شناسی شعار‌های ساختارشکنانه فتنه‌گران نشان داد آن‌ها از اتاق فکری دستور می‌گیرند که کمر به هدم و نابودی انقلاب بسته است.
 
سران فتنه، عاشورای ۸۸ را روز تیر خلاص به انقلاب، اسلام و نظام قرار دادند و با سر دادن شعار‌هایی نظیر "مرگ بر اصل ولایت فقیه" و "انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است" به میدان رویارویی با نظام مقدس جمهوری اسلامی آمدند.
 
رهبری حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با آرامش و طمانینه این بحران را مدیریت کردند، به گونه‌ای که مردم در قیام تاریخی ۹ دی تکلیف سران فتنه و آشوب نبرد نرم دشمن را یکسره کردند.
 
مردم با آمدن به میدان و با لعن و نفرین بر سران فتنه خواستار مجازات الهی برای آنان شدند و با روشنگری، سر فتنه را از بدنه آن جدا کردند. این فریاد‌ها در روز ۹ دی، سران فتنه را رسوا کرد و کسانی که به نمایندگی از نتانیاهو و دیگر اوباش جهانی در خیابان‌های تهران آشوب می‌کردند را به دست قانون سپرد.
 
مدیریت جهادی و انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی در دومین نبرد نرم آمریکا علیه ملت مظلوم ایران را می‌توان یکی از فصول افتخارآمیز حفظ امنیت و اقتدار ملی دانست.
 
حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای خطر بزرگی را از سر راه "جمهوریت" و "اسلامیت" نظام دفع کردند. کسانی که با حمایت اجانب می‌خواستند به بهانه تقلب "غلبه" کنند، قبول نداشتند که میزان رای ملت است. آن‌ها قبول نداشتند که صندوق‌های رای و آراء ملت سرنوشت انتخابات را روشن می‌کنند. آن‌ها برای رسیدن به اهداف شومشان راه خشونت و محاربه را انتخاب کردند.
 
آن‌ها اهل بغی بودند و قطعا خداوند در دنیا و آخرت انتقام ملت را از آنان خواهد گرفت و در این تردیدی نیست. /۱۰۱/۹۶۹/م
منبع: رسالت
ارسال نظرات