۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
کد خبر: ۵۹۱۷۰۲
معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه تهران:

حمایت از فتنه گران خیانت به ملت و انقلاب است

حمایت از فتنه گران خیانت به ملت و انقلاب است
حجت الاسلام مهدوی خواه حمایت از فتنه گران را خیانت به ملت و انقلاب دانست و گفت: مردم در حماسه ۹ دی نشان دادند که فتنه‌گران مطرود ملت هستند.
حجت الاسلام مهدوی خواه معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره تبعات حضور فتنه گران در مسؤولیت‌های کشور گفت: مردم در طول این ۴۰ سال تمام داشته‌های خود را به پای انقلاب گذاشتند و مشکلات متعدد را با هدف حفظ و حراست از نظام اسلامی تحمل کردند.

وی افزود: از این جهت مسؤولان نیز باید با جان و دل پا در میدان بگذارند، از مسؤولان انتظار می‌رود با شجاعت و درایت در کنار مردم قرار گیرند و در جهت رفع مشکلات تلاش کنند طوری که مردم احساس کنند مسؤولان همراه و در کنار آن‌ها هستند.

حجت الاسلام مهدوی خواه با بیان اینکه درایت امت اسلامی در سال ۸۸ مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و مزدوران استکبار جهانی بود، ابراز کرد: مردم نشان دادند که فتنه‌گران مطرود ملت هستند و نباید باشند، اگر دولت و یا هر شخصی که در این کشور مسؤولیتی دارد به هر بهانه‌ای بخواهد پای فتنه‌گران خائن را به سمت‌ها و مسؤولیت‌های کشور باز کند خود نیز خائن است، نه تنها مردم نمی‌پذیرند بلکه به کیفر الهی نیز دچار خواهند شد.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان تهران با بیان اینکه آمریکا، انگلیس و فرانسه به صراحت از فتنه‌گران سال ۸۸ حمایت کردند، گفت: در آن سال از کلینتون گرفته تا اوباما و همه کسانی که پشت جریان بودند فتنه‌گران را مورد حمایت خود قرار دادند در چنین شرایطی عاقلانه نیست که امروز فتنه‌گران و حامیان آنان در راس مسؤولیت‌های کشور قرار بگیرند.

وی با بیان اینکه امروز جبهه نظام اسلامی، جبهه اسلام است و در میدان بودن فرقی با شب عاشورا ندارد، خاطرنشان کرد: ندای هل من ناصر امام حسین (ع) امروز نیز به گوش می‌رسد، در این زمان هر کسی بی‌تفاوت باشد و کوتاهی کند قطعا هم خود ضربه خواهد خورد و هم به نظام ضربه خواهد زد، حضور در راهپیمایی‌ها و اعلام همبستگی وظیفه همه آحاد مردم و مسؤولان است و کسانی که به این وظیفه اهتمام ندارند باید روزی جواب خدای متعال را بدهند./۸۱۳/ت302/ب1
فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات