۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۵۹۱۷۱۴
در قم؛

تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی در فیضیه برگزار شد

تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی در فیضیه برگزار شد
تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور چشمگیر اقشار مردم و اساتید، روحانیون، مبلغان و طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، تجمع بزرگ و باشکوه بزرگداشت حماسه 9 دی با حضور چشمگیر اساتید، روحانیون، مبلغان و طلاب حوزه علمیه قم در مدرسه مبارکه فیضیه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، آیات خاتمی، حسینی بوشهری، اعرافی و سعیدی در این مراسم حضور داشتند.

روحانیون و طلاب در این مراسم باشکوه در حمایت از ولایت فقیه و آرمان های امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی شعار سر دادند و از فتنه گران و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام انزجار کردند.

آیت الله خاتمی در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و با اشاره به این که تجمع انقلابی فیضیه یکی از کیفی ترین مجالش باشکوه گرامیداشت حماسه نهم دی ماه است، گفت: هیچکدام از این نسلی که در این مکان مقدس حضور دارد، آن روزی که امام خمینی(ره) در این مدرسه اعلام کردند «یاران من در گهواره هستند»، نبودند، اما امروز برای تجدید بیعت با آرمان های امام راحل به میدان آمده اند.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه خاطرنشان کرد: حماسه نهم دی سال 88 از 5 ویژگی مهم برخوردار بود که عبارت از «حماسه بیعت با ولایت»، «حماسه حضور«، «حماسه بصیرت»، «حماسه مقاومت» و «حماسه عشق به ابی عبدالله(ع)» است.

گفتنی است، مردم، طلاب و روحانیون حاضر در این مراسم باشکوه فاصله میان فیضیه تا میدان شهدا را به راهپیمایی پرداختند و با سر دادن شعارهایی همانند «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب حمایت و از دشمنان نظام اعلام برائت کردند./841/پ202/ق

ارسال نظرات