۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۹
کد خبر: ۵۹۱۷۹۱
امام جمعه زنجان:

راه نجات و سعادت در ولایت‌مداری است

راه نجات و سعادت در ولایت‌مداری است
حجت الاسلام والمسلمین خاتمی گفت: راه نجات و سعادت در ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان امروز در همایش بصیرت ولایی مردم زنجان با تأکید بر این‌که حماسه 9 دی هیچ‌گاه فراموش نخواهد شد، اظهار داشت: هنوز ابعاد مختلف و گسترده فتنه 88 به صورت کامل برای مردم بازگو نشده است.

وی با بیان این‌که باید ابعاد مختلف حماسه 9 دی تبیین و ریشه یابی شود، خاطرنشان کرد: در طول 40 سال گذشته ملت ایران با انواع تهدیدها، ترورها، تحریم ها و توطئه های دشمن مواجه بوده‌اند، اما فتنه 88 از جهات مختلف پیچیده و حساس بود که با حضور در صحنه ملت ایران خنثی شد.

وی با بیان این‌که ولایت‌مداری، بینش سیاسی، زمان و موقعیت شناسی ملت ایران عامل اصلی در خنثی شدن فتنه 88 بود، تصریح کرد: باید دانست که دشمنان نظام هیچ‌گاه دست از دشمنی و توطئه دست بردار نخواهد داشت و باید بصیرت و آگاهی در برابر این نقشه های شوم داشته باشیم.

امام جمعه زنجان با تأکید بر این‌که اگر راه نجات و سعادت در ولایت‌مداری و تبعیت از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی است، افزود: عمل در لحظه و حضور در صحنه لازمه اثبات ولایت مداری است، این‌که تنها ادعا کنیم تابع ولایت هستیم، کافی نیست، بلکه باید در عمل نشان دهیم که ولایت‌مدار هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر این‌که بصیرت ولایی عامل شناخت دشمن ومقابله به موقع در برابر توطئه های استکبار جهانی است، افزود: در فتنه 88 توطئه دشمنان با بهانه تقلب در انتخابات آغاز شد و هدف زیر سؤال بردن کلیت نظام اسلامی بود تا زمینه برای براندازی انقلاب فراهم شود.

وی با بیان این‌که مردم صاحبان اصلی نظام و انقلاب هستند، تصریح کرد: توهین به مقدسات چهره حقیقی فتنه گران را رسوا کرد و ملت دانستند که بدخواهان اسلام و شیعه در پشت پرده حوادث 8 ماه گذشته بوده‌اند، بنابراین با حضور حماسی در 9 دی نشان دادند که حامی اسلام، انقلاب و ولایت هستند./935/پ203/ب1

ارسال نظرات