۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۹
کد خبر: ۵۹۱۸۱۴
رییس سازمان بسیج مستضعفین:

دشمن با تمام توان برای مقابله با انقلاب وارد میدان شده است

دشمن با تمام توان برای مقابله با انقلاب وارد میدان شده است
سردار غیب‌پرور گفت: کسانی که تصور می‌کنند آمریکا روزی به ما لبخند خواهد زد یا از روی جهل است و یا دست در کاسه دشمنان دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلامحسین غیب‌پرور، رییس سازمان بسیج مستضعفین عصر امروز در همایش بزرگ بصیرت مردم تبریز که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: گفتمان انقلاب اسلامی در طول چهار دهه گذشته تمام ایدئولوژی غرب در مسائل حکومتی را به چالش کشانده است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی؛ توانست دین را از پستوی خانه‌ها به ابعاد مختلف جامعه بکشاند، خاطرنشان کرد: از دیدگاه اندیشمندان غربی؛ دین افیون و آفت ملت‌ها است، اما ملت ایران با انقلابی که بر پایه اعتقادات دینی خود استوار بود، نظامی را عرضه کرد که ثابت شد که اسلام قابلیت مدیریت امور فردی و اجتماعی افراد را دارد.

سردار غیب‌پرور با تاکید بر این‌که هنر امام راحل حکومت بر دل‌های ملت بود و توانست اسلام را آن‌گونه که است در جامعه پیاده کند، افزود: کسانی که تصور می‌کنند آمریکا روزی به ما لبخند خواهد زد یا از روی جهل است و یا دست در کاسه دشمنان دارند؛ چراکه دشمن با تمام توان برای مقابله با انقلاب اسلامی وارد میدان شده است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این‌که نظام اسلامی ایران نماد مردم‌سالاری دینی است، افزود: در کدام کشور به طور متوسط هر سال یک انتخابات برگزار می‌شود و در کدام کشور به اندازه ایران، آزادی وجود دارد؟ نزدیک به 250 حزب و هفت هزار سازمان مردم نهاد در کشور فعال بوده و مشارکت سیاسی مردم در اوج است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تحلیل و تشریح حوادث سال 88 اظهار داشت: دشمن می‌خواست نسخه‌ اجرا شده در اوکراین و گرجستان را با عنوان «انقلاب مخملی» در ایران پیاده کند و چنین تصور کرد که اگر بتوانند صحنه انتخابات را دچار آشوب کند، کار تمام است.

سردار غیب‌پرور تشکیل "کمیته صیانت از آراء" قبل از برگزاری انتخابات را بدعتی آشکار در روند برگزاری این حماسه سیاسی ملت ایران برشمرد و افزود: فتنه‌گران پیشاپیش «تقلب تقلب» را آنقدر گفتند که خودشان هم باور کردند؛ منظورم این نیست که همه کسانی که داخل کشور اقدام کردند، فتنه گر بودند، اما حقیقت آن است که برخی فریب خورده بودند.

وی با بیان این‌که عده‌ای از روی لج بازی بر تصور غلط خود پافشاری می‌کنند، افزود: لازم است آنچه که در خرداد ۸۸ و ماه های پس از آن اتفاق افتاد را بازخوانی و مرور کنیم، بازیگران این ماجرا، انقلاب را به مذبح برده و منافع ملی کشور را در معرض خطر قرار دادند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تلاش رهبر معظم انقلاب اسلامی در بصیرت‌بخشی و روشنگری در دوران فتنه گفت: فتنه گران در روز ۶ دی سال ۸۸ به مقدسات جسارت کردند؛ اما حضور پرشور و همراه با شعور مردم سراسر کشور در ۹ دی سال ۸۸، تمام توطئه های دشمن را نقش بر آب کرد./935/پ310/ب1

ارسال نظرات