۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۹۱۸۷۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فقر و رکود نتیجه بی عدالتی در جامعه است

فقر و رکود نتیجه بی عدالتی در جامعه است
امام جمعه بیرجند گفت: زندانیان در واقع قربانیان برخی از افراد دیگری هستند که باید از ریشه بررسی شود چرا که بی عدالتی‌ها سبب شده برخی با تفکر لیبرال دموکراسی دارای رفاه کامل و برخی نیز دچار فقر و رکود باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار معاون سلامت اصلاح و تربیت سازمان زندان‌های کشور اظهار داشت: زندان‌های جمهوری اسلامی ایران با شرایط زندان‌های سایر نقاط جهان متفاوت است.

وی با بیان اینکه برخی از خلاف‌ها در کشور به دلیل فرهنگ ضعیف انسان‌ها است، گفت: انسان‌ها به دلیل کوتاهی‌های خود به جرم آلوده می‌شوند و اگر قوای سه گانه بتوانند به وظایف خود به درستی عمل کنند تعداد افراد زندانی کاهش پیدا می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه همواره بیمارانی در جامعه به علت‌های مختلف تقلب و سبقت در خوردن و نوشیدن بیمار می‌شوند، افزود: نوع برخورد با یک زندانی و آشنایی وی با معارف قرآن و دین ارزشمند است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: دلیل بسیاری از بیماری‌های انسان‌ها خودشان هستند و اگر از تولیدکننده تا مصرف کننده در جامعه بر اساس سبک زندگی اسلامی وظیفه خود را انجام دهند این همه بیماری به وجود نمی‌آمد.

وی ادامه داد: زندانیان در واقع قربانیان برخی از افراد دیگری هستند که باید از ریشه بررسی شود چرا که بی عدالتی‌ها سبب شده برخی با تفکر لیبرال دموکراسی دارای رفاه کامل و برخی نیز دچار فقر و رکود باشند./9314/پ310/ب1

ارسال نظرات