۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱
کد خبر: ۵۹۱۹۳۹
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند:

فتنه گران سال 88 در پازل استکبار جهانی بازی کردند

فتنه گران سال 88 در پازل استکبار جهانی بازی کردند
مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند با بیان اینکه دست دشمنان کوتاه شده اما طمع آنها هنوز قطع نشده است، گفت: فتنه گران سال 88 در پازل استکبار جهانی بازی کردند.

حجت الاسلام علیجان دلدار، مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی اظهار داشت: هوشیاری و فهم و درک بالای سیاسی مردم تاثیر بسزایی در ایجاد 9 دی داشت.

وی با بیان اینکه باید بصیرت داشته باشیم، گفت: مردم مشکلات، گرفتار‌ی‌ها، کم کاری‌ها و فساد در جامعه را می‌بینند اما حساب آن‌ها را از انقلاب اسلامی جدا می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند افزود: مسأله رهبری، ولی فقیه ارزش‌‌ها متفاوت است بنابراین اقدام مسؤولان را نباید به پای ارزش‌ها، دین و اسلام نوشته شود.

حجت الاسلام دلدار با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با وجود تمام ناامنی‌ها در منطقه در امنیت قرار دارد، تصریح کرد: مردم وضعیت کشور را درک می‌کنند و در صحنه حضور دارند و مردم به عنوان یک واجب شرعی و مسؤولیت شناسی در صحنه‌هایی مانند 9 دی حضور پیدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه دست دشمنان کوتاه شده اما طمع آن‌ها هنوز قطع نشده است، ادامه داد: فتنه گران در سال 88 در پازل استکبار جهانی بازی کردند تا استکبار به اهداف خود برسد.

مدیر مدرسه علمیه رضویه بیرجند خاطرنشان کرد: فتنه گران در فتنه 88 حالت دست بودند و دانسته یا ندانسته نقش از ناحیه استکبار بازی کردند و اهداف آن‌ها را پیاده می‌کردند.

حجت الاسلام دلدار اظهار کرد: شاخصه اصلی انقلاب اسلامی، رهبری است و رهبری با تقوا، اخلاص، زمان شناسی، ذکاوت و هوش، فتنه‌ها را خنثی و نابود می‌کنند./9314/ت310/ب1

ارسال نظرات