۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰
کد خبر: ۵۹۲۰۰۵
به همت مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز؛

نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه هدیه ملاشیه اهواز افتتاح شد

نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه هدیه ملاشیه اهواز افتتاح شد
نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه هدیه ملاشیه اهواز به همت مؤسسه خیریه فاطمه الزهرای اهواز افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه هدیه ملاشیه اهواز، ظهر امروز با حضور آیت الله حیدری، امام جمعه موقت اهواز، مدیر و مؤسس مؤسسه فاطمه الزهرا و ساکنان منطقه محروم ملاشیه اهواز افتتاح شد.

در این مراسم که افتتاحیه به دستان آیت الله حیدری صورت گرفت، معظم له بر بابرکت بودن فعالیت‌های مؤسسه فاطمه الزهرا در مناطق محروم و ضرورت توجه بیشتر مسؤولان و خیران به مناطق محروم تأکید کرد.

حمید طرفی، مدیر مؤسسه فاطمه الزهرا با بیان اینکه توجه به کار‌های فرهنگی، تعمیر و بازسازی مدارس و مکان‌های علمی و آموزشی در مناطق محروم از جمله برنامه‌ها و راهبرد‌های اساسی مؤسسه است، عنوان داشت: افتتاح نمازخانه و تجهیز آزمایشگاه دبیرستان دخترانه هدایت با هزینه ۱۵۰ میلیارد تومان صورت گرفت که نمازخانه در مساحت ۴۵ مترمربع و آزمایشگاه در مساحت ۵۰ مترمربع ساخته شده است.

مدیر مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز با بیان کمک‌های خیران در تکمیل و افتتاح پروژه‌های مناطق محروم اظهار داشت: خانواده متوفی عبدالله ناصر حیدر کمک ویژه‌ای در تکمیل و تجهیز نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه داشتند.

طرفی افزود: در مناطق محروم افزون بر فعالیت‌های عمرانی و فرهنگی توزیع ماهیانه سبد غذایی، نام نویسی دانش آموزان خانواده‌های تحت تکفل مؤسسه در مدارس و توزیع کیف و نوشت افزار در میان دانش آموزان صورت می‌گیرد.

وی ابراز امیداوری کرد تا افتتاح آزمایشگاه مدرسه زمینه ساز تحقیق و تفحص و اشتیاق روزافزون دانش آموزان در کاوش‌های علمی باشد.

همچنین حجت الاسلام محمد محمودی مزرعاوی، مؤسس مؤسسفه فاطمه الزهرای اهواز در این مراسم با اشاره به اوضاع اقتصادی کشور و تلاش‌های دشمنان برای تحت فشار دادن ملت ایران گفت: در چنین شرایطی خیران و مسؤولان باید همه گونه به کمک مردم به ویژه ساکنان مناطق محروم بپردازند که در این باره مؤسسه فاطمه الزهرای اهواز با تفحص در مناطق محروم و حاشیه‌ای اهواز توانست گامی در ساخت نمازخانه‌ها و تجهیز آزمایشگاه‌های مدارس مناطق مزبور بردارد.

حجت الاسلام محمودی مزرعاوی ابراز امیداوری کرد تا شرکت کنندگان در ساخت و تجهیز نمازخانه و آزمایشگاه مدرسه دخترانه هدیه ملاشیه از فیوضات معنوی چنین عملی بهره‌مند و به عنوان یک صدقه جاریه در میزان حسنات شان حساب شود.

  گفتنی است، در پایان پس از افتتاح نمازخانه، نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله حیدری اقامه شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
ارسال نظرات